Aviseringar
Rensa alla

Hur kissar du?


Ämnesstartare

Det finns säkert snarlika trådar undangömda men jag hittade dem inte.
Jag bloggläste imorse och hittade ett inlägg där en tjej ville få sin sambo att sitta ned och kissa. Av hygieniska skäl och för att det minskar risken för prostatacancer när man tömmer urinblåsan ordentligt.
Sen har jag alltid undrat om inte snoppen aldrig nuddar toasitsen när man sitter? (nej jag har inte velat fråga eller få en demonstration av män)

Eller "alltid undrat", det här är ingenting jag funderar på dagarna i ända direkt, men sådär när man funderar på ovärdlsliga ting liksom.

ps Bli nu inte arga för att jag inte tog med stående kisstjejer som alternativ. Det verkar så omständligt att stå och kissa ned i klosetten utan snopp, så jag slopade det alternativet.

(jag vill inte ha pm från folk som har kiss/toaletter som någon slags fetisch)

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag brukar ofta sitta ner av skäl. När jag är hemma eller hos någon annan sitter jag alltid ner. Det är ganska skönt för då kan man snabbt ta upp sin mobil och kolla lite[bigsmile]. Fast är jag ensam hemma , i skogen eller skolan står jag alltid upp (stackars tjejer som måste sitta ner på en snuskig skoltoa)


   
SvaraCitera

vet att macktorsken kissar sittandes i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kille: Sitter oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

[blush]

kan inte riktigt se någon fördel med att stå, bara jobbigt och kräver en massa koncentration osv. eller iof om det är en äcklig toa är det skönt att kunna stå, om jag är ute eller är på en allmän toa eller så står jag typ alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

Kille: Sitter oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

Tur pga annars skulle du ju stänkt ned hemma hos mig en massa ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får inte tjejer stå? Jävla moderatkärring!


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Kille: Sitter oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

Nintendos BFF:

kan inte riktigt se någon fördel med att stå, bara jobbigt och kräver en massa koncentration osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kille: Sitter oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

Oftast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan, trodde alla stod :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det käns som att toaletter oftast inte är gjorda för killar, eftersom de lutar inåt och penisen hänger lite kan det slut med att det sprutar piss ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kille: Står oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

ho ho hoooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tjej (Du röstade på detta alternativ)

Sitter men kan även stå och kissa 🙂


   
SvaraCitera

isola:

Kille: Sitter oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

Missar alltid lite när jag står så har slutat med det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

(jag vill inte ha pm från folk som har kiss/toaletter som någon slags fetisch)

så om någon med kiss- eller toalett-fetisch vill prata med dig om typ, katter, då får den inte skicka pm till dig?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kille: Sitter oftast/alltid (Du röstade på detta alternativ)

Förutom om jag är på offentlig toalett, eller intar alkohol annanstans än hemma.

Chill ju.


   
SvaraCitera