Aviseringar
Rensa alla

Hur klarar man sig?....


Ämnesstartare

Hej! mitt förhållande har precis tagit sitt slut. men grejen är att jag inte vet hur man går vidare i livet.. jag tänker på det hela tiden, och jag förstår inte hur en människa bara glömmer bort och den man verkligen har älskat, det är som om jag skulle överge mitt barn tex, eller något liknande..
svårt o förklara vad jag menar. men hur går man vidare även om man inte vill göra det? hur kan man vara glad? hur man man glömma? vad är det man måste göra för att inte hamna i depression? jag o killen vad tillsammans i två år och allt är borta nu, som ingenting..

snälla hjälp mig, hur går man vidare? ge mig tips... För att jag klarar inte av smärtan längre [sad][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Långt svar följer.


   
SvaraCitera

Det blir bättre sen, även om det inte känns så nu. Släpp ut dina känslor. Försök att inte stalka honom på fb och dyl för att inte förlänga processen.


   
SvaraCitera

Rebound.

Prata om det.

Spela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök ta bort spåren av honom i ditt liv så att du inte blir påmind om honom hela tiden. Försök göra saker som gör dig lycklig så du orkar dom jobbiga stunderna. Hitta de andra bra sakerna du har i ditt liv men ta också tiden att vara riktigt jävla ledsen och gråta. Men försök att ta dig ut och gör saker som får dig glad men dina vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök ta bort spåren av honom i ditt liv så att du inte blir påmind om honom hela tiden. Försök göra saker som gör dig lycklig så du orkar dom jobbiga stunderna. Hitta de andra bra sakerna du har i ditt liv men ta också tiden att vara riktigt jävla ledsen och gråta. Men försök att ta dig ut och gör saker som får dig glad men dina vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök ta bort spåren av honom i ditt liv så att du inte blir påmind om honom hela tiden. Försök göra saker som gör dig lycklig så du orkar dom jobbiga stunderna. Hitta de andra bra sakerna du har i ditt liv men ta också tiden att vara riktigt jävla ledsen och gråta. Men försök att ta dig ut och gör saker som får dig glad men dina vänner 🙂


   
SvaraCitera