Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer det sig att jag och vissa killar aldrig träffar någon?


Ämnesstartare

Egentligen förstår jag om ingen av tjejerna vill ha ngn av de killarna i klippet men jag känner igen mig i dem. Jag förstår om jag var otydlig klart man inte vill ha dem när de är sådär men de har väl inte alltid varit så? Eller om de var som mig så var de trevliga och öppna och ganska glada men helt random så gick ändå kärleken åt helvete.

även om det låter som jag e fett emo så ger jag aldrig upp. Bara dumt. Men tröttnar gör man.

btw källor är mina erfarenheter. Jag kan ha fel och det är bara mina tankar after all.


   
SvaraCitera
Kudhos

9robin3: Eller om de var som mig så var de trevliga och öppna och ganska glada men helt random så gick ändå kärleken åt helvete.

"Random".

Finns en orsak till allt.


   
SvaraCitera

9robin3:
Egentligen förstår jag om ingen av tjejerna vill ha ngn av de killarna i klippet men jag känner igen mig i dem. Jag förstår om jag var otydlig klart man inte vill ha dem när de är sådär men de har väl inte alltid varit så? Eller om de var som mig så var de trevliga och öppna och ganska glada men helt random så gick ändå kärleken åt helvete.

även om det låter som jag e fett emo så ger jag aldrig upp. Bara dumt. Men tröttnar gör man.

btw källor är mina erfarenheter. Jag kan ha fel och det är bara mina tankar after all.

Så de blir såpass miserabla för att kärleken gick åt helvete? Det låter ju inte som att de nånsin varit särskilt stabila isåfall. Jag tror absolut inte att de kommer må bättre bara för att de får en "flickvän". Istället bör de fokusera på sig själva, snacka med psykolog, börja träna, resa osv. 


   
SvaraCitera

Först och främst fundera på om du skulle vakna upp imorgon och livet var precis som du skulle vilja att det var. Hur skulle du vilja vara och hur skulle ditt liv se ut då? Vad behöver du göra för att nå dit? Arbeta för att nå dit.

Att se sig själv som offer och tycka synd om sig själv hjälper inte för att nå dit. Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man är sex o kärleks beroende som mig kan det bli så. Då lever man för det oavsett om man vill eller ej. Ja det är så sjukt som det låter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack ska du ha. Jag antar att ovissheten är det jobbiga och all otur jag har. Borde inte skrämma upp mig med såna videos


   
SvaraCitera

9robin3:
Om man är sex o kärleks beroende som mig kan det bli så. Då lever man för det oavsett om man vill eller ej. Ja det är så sjukt som det låter

har du diagnos?


   
SvaraCitera

Va ba dig själv så träffar du säkert nån när du minst anar det 😀 ... ELLER, så får du försöker du förstå dig på systemet så att säg, vilket kanske inte är jättecharmig och romantiskt och sånt, men you do what you must when you need.. Du gör som du vill. Det finns alltid en förklaring till ALLT. Det gäller bara att hitta den. Men det förstör charmen och romantiken som sagt. Nu upprepar jag bara allt igen, men, bra saker är värda att säga två gånger. Det var väl inte jättebra ifs.  Men iaf, nu har jag ansträngt min inre samarit tillräckligt. Lycka till! 


   
SvaraCitera

men gud, var det du frågade om XCXXXXXXXXXXD 


   
SvaraCitera

killar är som spermier


   
SvaraCitera

det varierar från fall till fall


   
SvaraCitera
b1son

9robin3: tjejer är dessutom så komplicerade att man tappar orken o lusten för det tar en livstid att lära sig hur ni tänker.  Det är fakta.  Ni tänker samma om killar typ. jag tycker det är oattraktivt och tillgjort att tjejer spelar så svåra.

sry men detta ksk e problemet? tjejer e inget hive mind

tkr d låter som du borde kultivera andra saker
typ ha intressen o hobbies o försök leva 1 roligt liv ist för o bara hänga upp dig på att du inte får några tjejer.
läs på om feminism kanske


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Ok, ska försöka vara uppriktig nu.  

(klickade för övrigt aldrig på länken, så har ej sett dokumentären än)

En sak som jag tänker på, är att folk måste sluta upp med generaliseringen av kvinnor och män. Slopa tänket med "vi och dem". En del får det att framstå som att det skulle röra sig om två helt olika arter och att den ena består av utomjordingar. Börja behandla kvinnor och män likadant (i stort sett)? 

(...Om man ska vara lite brutal, äcklig och dra till med flum-tänk; ja, hur vanligt är det att folk tänder på någon av en annan art, ett djur? (Nej, jag vill inte veta det! Gråter) Ser någon mig som en utomjording, av annan art, så vill jag nog inte vara mer än eventuellt kompis med denne - om ens det. Skulle endast kunna tänka mig att bli mer än så, med någon inom min art. Det är inbyggt i min hjärna.)


   
SvaraCitera

böghög: jag tycker det är oattraktivt och tillgjort att tjejer spelar så svåra.

Men gör de verkligen det? Det låter mer som ett personlighetsdrag än nånting man föds till?


   
SvaraCitera

kakakaka: Killar jag finner ointressanta: de som för mig är oattraktiva
de som verka leva för att Hitta Någon, eller såna med olika sorters macho- lr mindrevärdskomplex.

håller helt med


   
SvaraCitera