Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer man över någon?


Beter sig som vanligt kanske. Tänker lite och glömmer och förlåter inombords.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man plågar den andra människan så mycket man kan, både fysiskt och psykiskt. Sen så ser du hur patetisk personen blivit och då kommer du inte sakna personen längre. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Man plågar den andra människan så mycket man kan, både fysiskt och psykiskt. Sen så ser du hur patetisk personen blivit och då kommer du inte sakna personen längre.

WIHOO![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

editeditedit:

WIHOO![y]

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på dåliga saker hos personen, det som du inte gillade. Annars kommer man inte över, man går bara vidare, isolera dig inte, träffa vänner, njut och tänk på annat så gott det går, en dag kommer du märka att dina tankar plötsligt är på någon annan; att gå vidare är inte att sluta bry sig om personen, utan att kunna tänka sig att leva med någon annan istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupa tankar azzå[crazy]


   
SvaraCitera

Man låter tiden gå.


   
SvaraCitera

Komma över nån? det gör man inte, man slutar bara bry sig. Eller så hittar man nån annan.


   
SvaraCitera

Adde88:

Förstår inte vad det svåra är,

Du har kanske aldrig tyckt om en person så mycket att du är bered att kämpa hårt för den. Men samtidigt vet du att han/hon inte vill ha dig längre.

Det kan faktiskt vara väldigt svårt att komma över någon man tycker väldigt mycket om... Se på mig, jag ligger hemma och lyssnar på sånger om olycklig kärlek och grinar.


   
SvaraCitera

hrm, går igenom ngt liknande sj...det bästa är nog att försöka få bort allt som påminner om honom, radera sms och tvätta bort hans lukt från lakanen o sen försöka sysselsätta sig så gott det går. Tar ju lite tid men snart har man gått vidare även om det inte känns så nu...bläsch kärlek är svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undvika personen, och saker som har med personen att göra. Varför man nu skulle vilja göra det [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda dom


   
SvaraCitera

Jag trodde aldrig att jag skulle komma över en kille.... det tog ett år för mig att släppa det helt! Ett himmla jobbigt år! Nu förstår jag inte vad jag tyckte var så fantastiskt med honom, inte alls! Tiden läker, även fast man inte tror det i stunden! Håll ut bara[smile] Hoppas det blir lättare för dig!


   
SvaraCitera

Man raderar allt, allt, allt som har med personen att göra, och så skiter man fullkomligt i personen ett tag, och efter ett tag känns det mycket, mycket bättre [rolleyes]


   
SvaraCitera