Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer man över någon!?


besviken häst:

Av någon idiotisk anledning och helt omedvetet, hoppas jag fortfarande på att han ska gilla mig.

så är det för mig med mitt ex.
helvete vad han är dum i huvudet. han har förlorat all min respekt
men jag tycks aldrig kunna tappa känslorna helt för honom - TYVÄRR.
fast nu när det gått 10 månader sen vi gjorde slut har jag ÄNTLIGEN lyckats bli jävligt arg på honom, fastän han varit en idiot ända sedan vi gjorde slut.

det kommer ta tid, men du kommer över honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Om du verkligen inte vill bli påmind så kanske det skulle vara bra att ta bort allt som påminner om honom?
Hans MSN också.

orkar inte läsa hennes inlägg, men kan säga att jag inte raderade en person som inte ville ha mig. Om man känt nån länge och verkligen bryr sig om den kan man inte radera den bara för den krossat ens hjärta totalt. Skulle inte kunna tänka på den vänskapen man missar när man själv blivit kär i nån annan även det tar längre tid att komma över om man pratar med personen varje dag och bryr sig om den.

men är d nån random kille som inte ens vill veta av en eller kännt så länge att man bryr sig på riktigt och inte bara bryr sig för man är kär så borde det inte vara svårt att radera den om man itne har nåra djupa ombrydnadskänslor som är riktiga och inte bara kåthet och utseendeförälskelse.

men svårt att vara vän med nån man inte kommit över, men man får välja mellan för och nackdelarna för det svider att vara vän och höra om nån man tycker oms ligg etc. ´

jag har svårt att se mig själv radera personen som sårade mig för jag bryr mig enormt mycke om dens välbefinnande och skulle vart väldigt orolig om jag inte visste hur den hade det och mådde och kunna höra av mig för att kolla läget med livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men svårt att vara vän med nån man inte kommit över, men man får välja mellan för och nackdelarna för det svider att vara vän

Joo givetvis, utgick såklart att om hon nu kanske tar mer skada än det gör henne gott att fortfarande ha kontakt med honom så är det ju ett sätt om hon vill försöka komma över honom snabbare.

Men du har rätt, att slänga bort en person man har varit nära är ju inget som görs bara sådär.

Som du säger så måste hon väga nackdelarna mot fördelarna.

Har själv precis varit med om en liknande situation där jag sabbade allt mellan mig och en väldigt speciell person..
Men jag vill fortfarande ha henne kvar som kompis då jag tycker att vi har jäkligt kul närvi pratar och sådär men det gör ont varje gång jag tänker på vad som kunde varit.
Men för min del så överväger fördelarna nackdelarna med att fortfarande ha kontakted med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Men jag vill fortfarande ha henne kvar som kompis då jag tycker att vi har jäkligt kul närvi pratar och sådär men det gör ont varje gång jag tänker på vad som kunde varit.
Men för min del så överväger fördelarna nackdelarna med att fortfarande ha kontakted med henne.

samma sits tekniskt sett. d sista som vägrar släppa taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

samma sits tekniskt sett. d sista som vägrar släppa taget.

Jao men jag har insett att det aldrig blir vi och har tagit bort allt som påminnt mig om att vi är mer än vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå ut, träffa människor, gör saker som du tycker är roliga. det är svårt att glömma nån man tycker om[sad]


   
SvaraCitera

Bestäm dig att inte komma ihåg honom. Då ska du se att det går bättre [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

Vad gör man för att komma över någon?

Du dejtar en random kille.. vilket kanske leder till att du blir lite små-kär i honom.
Sen låter du det rinna ut i sanden om du fortfarande vill vara singel, eller så kör du på[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Om du verkligen inte vill bli påmind så kanske det skulle vara bra att ta bort allt som påminner om honom?

Nej, det tror jag inte skulle hjälpa alls, det skulle antagligen sluta med att jag tänker ännu mer. Dessutom är vi väl fortfarande vänner på nåt stadium, även om vi inte träffas längre (och han inte vill bli min facebookvän).

Palett:

gå ut, träffa människor, gör saker som du tycker är roliga. det är svårt att glömma nån man tycker om

Och det har jag testat och det funkar jättebra, ända tills man ligger själv i sängen iallafall, hehe.
Sen är jag orolig över vad som ska hända om vi råkar träffas, vi ska på samma festival snart, och vad han kommer göra. Om han typ stöter på mig för att han är full kommer jag dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Du dejtar en random kille.. vilket kanske leder till att du blir lite små-kär i honom.
Sen låter du det rinna ut i sanden om du fortfarande vill vara singel, eller så kör du på

Jag testar det för tillfället, och är egentligen inte alls kär i honom och tänker bara på den andra...jag är hemsk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

jag är hemsk

NEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

Jag testar det för tillfället, och är egentligen inte alls kär i honom och tänker bara på den andra...jag är hemsk.

Ett tips är även att blockera och radera alla minnen från den andra killen. Han har klart och tydligt sagt att han inte vill träffa dig. Så vad hoppas du på? Jag har själv varit så blind som du för tillfället är.. skärp till dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

NEJ

Men han är askär i mig och jag är bara med honom för att glömma någon annan! Det är väl taskigt?

sikkos:

Ett tips är även att blockera och radera alla minnen från den andra killen. Han har klart och tydligt sagt att han inte vill träffa dig

Men om han inte var alls intresserad skulle han ju inte ta kontakt med mig fortfarande, han har inte alls sagt klart och tydligt fast jag kanske önskar att han kunde göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

Men om han inte var alls intresserad skulle han ju inte ta kontakt med mig fortfarande

Kompis? MSNkontakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

Men han är askär i mig och jag är bara med honom för att glömma någon annan! Det är väl taskigt?

Mjah.. Hade varit glad om jag fick vara tillsammans med den jag var kär i. [sad] Ofta man tror att det ska hålla ändå, det är klart att allt gott tar slut nån gång?
Önskar att fler va som du, då kanske jag också kulle haft nån tjej [zzz]


   
SvaraCitera