Forumet - Hur kommer man över någon?

Hur kommer man över någon?

282 0 52

Spana också in:

Har varit med om samma sak. Är fortfarande ganska ledsen över att hon redan har pojkvän... aja. Hur perfekt han som du är intreserad av än är så är jag säker på att du hittar nån som är bättre. Jag förstår om det kan vara svårt att tänka så just nu (tro mig, jag vet) men när den rätta susar förbi är det bara att greppa tag.
alexthepope:

Jag förstår om det kan vara svårt att tänka så just nu (tro mig, jag vet) men när den rätta susar förbi är det bara att greppa tag.

Så himla surt. vi känner inte varandra, bara träffats en gång och pratat hur mycket som helst på facebook. det har varit sjukt på g, sen hände det här. oväntat. 2 månder för ingenting. känner mig tom. arg som fan
alexthepope:

Det är ju då inte rekomenderat att försöka starta ett förhållande man inte känner så väl. rätt var det är så fattar kanske nån av er eller båda att ni inte passar ihop vilket bara ger onödiga och negetiva erfarenheter. Men jag säger dock inte att det aldrig har fungerat. Men tålamod brukar löna sig

alltså, med på g menar jag mer. på g att träffas. vi träffades i fredags. eller vi hälsade bara på varandra. jag var ganska packad. sen dess har han dissat mig och nu har jag fått reda på att han har tjej. du kan läsa honom i två föregående trådar.
alexthepope:

Ok, jag har läst nu... Jag tycker han verkar konstig. svårläst och konstig. Verkade som om han bara var intreserad av dig för han inte var säker på att det skulle bli nått med hans nuvarande flickvän. För det hände väll nyligen att han fick flickvän?

dom är ej tillsammans, men jättemycket på G. kanske träffats någon vecka bara. var det fel av mig att ta bort honom? han kommer förmodligen inte märka något..
1.Tänk på alla hans dåliga sidor och allt dåligt han har gjort
2.Utöva en aggressiv sport/aktivitet t.ex boxning
3.Ta hand om dig själv, slappna av med yoga, spabehandling eler liknande
4.Hitta en ny, bättre kille.
5.Han är bortglömd!
Dold text: om det inte fungerar så vet jag inte.. gråt mycket kanske?[blush]
Hjärtlös:

1.Tänk på alla hans dåliga sidor och allt dåligt han har gjort
2.Utöva en aggressiv sport/aktivitet t.ex boxning
3.Ta hand om dig själv, slappna av med yoga, spabehandling eler liknande
4.Hitta en ny, bättre kille.
5.Han är bortglömd!

Men varför tar man det så hårt :( jag känner inte människan i fråga. känner mig så sjukt dumpad även om jag bara är dissad
Dumt/elakt/you might get lucky: prata med honom ändå, föreslå träff fast bara som vänner (eftersom han har flickvän kanske han inte vill träffa dig om du är alltför på) och seeeen.. när det gått några veckor och ni träffats ofta så SLÄPPER DU BOMBEN (förutsatt att du märker att han också börjar gilla dig..). Och om det inte funkar så får du bryta kontakten med honom och säger anledning, eller så fortsätter du hänga med honom och tråna i hemlighet. Vilket är dumt. Risk för att du får djupare känslor för honom dock och han dissar dig trots allt.

Smart oavsett vad, han är nog inte the love of your life: sysselsätt dig, träffa nya människor, ta bort honom från fejjan osv. Tänk också på att du kan ha målat upp en orättvis, snygg bild av honom för du känner ju egentligen inte honom om ni bara träffats en gång och pratat bara på fb. VAR GLAD för att du inte har fått djupare känslor för honom.

Yes, jag har inget för mig just nu och vill känna mig viktig.