Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer man över någon?


Ämnesstartare

Hur kommer man över någon man trodde man hade en chans med? Nu har jag fått reda på att han har typ tjej. Suger som fan. Att det ska bli sähär varenda jävla gång. När kommer turen till mig? Har raderat allt som har med honom att göra...och sen då? FAN.


   
Citera
Åtta

PM:a Knarko, Nachac eller Aristoteles så fixar de det åt dig.


   
SvaraCitera

Åtta:

PM:a Knarko, Nachac eller Aristoteles så fixar de det åt dig.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

PM:a Knarko, Nachac eller Aristoteles så fixar de det åt dig.

nu får du förklara dig!


   
SvaraCitera

Har varit med om samma sak. Är fortfarande ganska ledsen över att hon redan har pojkvän... aja. Hur perfekt han som du är intreserad av än är så är jag säker på att du hittar nån som är bättre. Jag förstår om det kan vara svårt att tänka så just nu (tro mig, jag vet) men när den rätta susar förbi är det bara att greppa tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

Jag förstår om det kan vara svårt att tänka så just nu (tro mig, jag vet) men när den rätta susar förbi är det bara att greppa tag.

Så himla surt. vi känner inte varandra, bara träffats en gång och pratat hur mycket som helst på facebook. det har varit sjukt på g, sen hände det här. oväntat. 2 månder för ingenting. känner mig tom. arg som fan


   
SvaraCitera
Åtta

headswithroll:

nu får du förklara dig!

De charmörerna kan få dig att glömma honom (och allt annat, så snart rohypnolen ger effekt).


   
SvaraCitera

Det är ju då inte rekomenderat att försöka starta ett förhållande man inte känner så väl. rätt var det är så fattar kanske nån av er eller båda att ni inte passar ihop vilket bara ger onödiga och negetiva erfarenheter. Men jag säger dock inte att det aldrig har fungerat. Men tålamod brukar löna sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

Det är ju då inte rekomenderat att försöka starta ett förhållande man inte känner så väl. rätt var det är så fattar kanske nån av er eller båda att ni inte passar ihop vilket bara ger onödiga och negetiva erfarenheter. Men jag säger dock inte att det aldrig har fungerat. Men tålamod brukar löna sig

alltså, med på g menar jag mer. på g att träffas. vi träffades i fredags. eller vi hälsade bara på varandra. jag var ganska packad. sen dess har han dissat mig och nu har jag fått reda på att han har tjej. du kan läsa honom i två föregående trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

De charmörerna kan få dig att glömma honom (och allt annat, så snart rohypnolen ger effekt).

kör på't! [cheers]


   
SvaraCitera

Ok, jag har läst nu... Jag tycker han verkar konstig. svårläst och konstig. Verkade som om han bara var intreserad av dig för han inte var säker på att det skulle bli nått med hans nuvarande flickvän. För det hände väll nyligen att han fick flickvän?


   
SvaraCitera

Åtta:

De charmörerna kan få dig att glömma honom (och allt annat, så snart rohypnolen ger effekt)

förlåt mitt påhopp men jag tycker du är hemskt tråkig.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

förlåt mitt påhopp men jag tycker du är hemskt tråkig.

HAHA. agreed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

Ok, jag har läst nu... Jag tycker han verkar konstig. svårläst och konstig. Verkade som om han bara var intreserad av dig för han inte var säker på att det skulle bli nått med hans nuvarande flickvän. För det hände väll nyligen att han fick flickvän?

dom är ej tillsammans, men jättemycket på G. kanske träffats någon vecka bara. var det fel av mig att ta bort honom? han kommer förmodligen inte märka något..


   
SvaraCitera

Nej det var inte fel av dig att ta bort honom. Han hade chansen med dig men kastade bort den. Om du frågar mig så förtjänar han inte mer av din dyrbara tid.


   
SvaraCitera