Aviseringar
Rensa alla

Hur '' kommer '' tjejer?


Ämnesstartare

Får jag fråga hur en tjej får orgasm? Alltså liksom får hon något slags rus för ja , det är ju inte som med killar som sprutat vätska. Men hur är det liksom när en tjej '' kommer '' ?


   
Citera

vi "kommer" inte, vi kommer...

och nej, vi får inget rus själva, vi måste ha sperma i oss för att få orgasm. och då känns det som att någon pussar oss på knäna typ för det kittlas där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer kan också spruta vätska


   
SvaraCitera

Jag kommer av att kuken är länge mot min g-punkt och då kommer jag vätska 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MittnamnbörjarpåettF:

ju inte som med killar som sprutat vätska.

bara för att det inte sprutar ut något betyder det väl inte att vi inte känner något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MittnamnbörjarpåettF:

Alltså liksom får hon något slags rus för ja , det är ju inte som med killar som sprutat vätska. Men hur är det liksom när en tjej '' kommer '' ?

Det är väl inte att killen sprutar som är själva orgasmen för oss killar heller. Det är ju den sköna känslan som är orgasmen. Man kan spruta och fejka en orgasm min unge herre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Det är ju den sköna känslan som är orgasmen

för både tjejer och killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

och nej, vi får inget rus själva, vi måste ha sperma i oss för att få orgasm. och då känns det som att någon pussar oss på knäna typ för det kittlas där.

haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MittnamnbörjarpåettF:

Alltså liksom får hon något slags rus för ja , det är ju inte som med killar som sprutat vätska.

Både killar och tjejer får olika rus från gång till gång oberoende av hur mycket vätska man sprutar.
Tjejer kan spruta, men det vanliga som alla gör är att de får utlösning i form av en kletig, genomskinlig fast lite vitaktig vätska i olika mängder.

honolulu:

och nej, vi får inget rus själva, vi måste ha sperma i oss för att få orgasm. och då känns det som att någon pussar oss på knäna typ för det kittlas där.

aah. [blush]


   
SvaraCitera
Sanne

Menar du mer själva känslan av/under orgasmen?


   
SvaraCitera