Aviseringar
Rensa alla

hur kunde alla stockholms bögar dö när hiv är svårsmittat via analsex


Ämnesstartare

det står på internet att risken att smittas av hiv via analsex är på ett par promille, andra källor säger ett fåtal procent.

hur kunde så många smittas om inte ens var hundrade samlag leder till smitta????
detta fungerar inte.


   
Citera
Ämnesstartare

De kanske knullade jäääävligt mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför just alla Sthlms?
Anledningen var väl ursprungligen okunskap, oskyddade samlag, många partners och det symptomlösa som fick dem att fortsätta med allt detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de kanske hade sex många gånger liks. ett fåtal procent är ju ändå ganska mycket om man har sex regelbundet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen har jag även hört att det är ganska liten andel av de homosexuella männen som ens har analsex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Anledningen var väl ursprungligen okunskap, oskyddade samlag, många partners och det symptomlösa som fick dem att fortsätta med allt detta.

du svarar inte på frågan nu, du skriver någonting om någonting annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsbron:

du svarar inte på frågan nu, du skriver någonting om någonting annat

nä. de sexade med många och ofta utan skydd, då äre väl rätt lätt att se varför det blev så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror inte på den där statistiken om hiv och smitta

den måste vara fel

hur har man räknat den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om statistiken är fel vad dog dom då av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Om statistiken är fel vad dog dom då av?

jag menar uträkningen av att risken att smittas vid ett analt samlag är så liten.


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

Det är väl så att det är större chans analt än vaginalt? Och då är det ändå en rätt liten chans.

Sen att det kombinerades med okunskap och en liten sluten grupp av fuckbuddies gör det hela till en perfekt shitstorm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsbron:

jag menar uträkningen av att risken att smittas vid ett analt samlag är så liten.

Visst men om du har en ganska begränsad klick av rövknullare som ligger med varandra ganska frekvent så har du snart en jävla spridning, tråkigt men så är det.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Sen har jag även hört att det är ganska liten andel av de homosexuella männen som ens har analsex.

Finns det statistik på det här? Undra hur undersökningen gjordes i så fall! Lite märkligt.. om man tänker tillbaka i tiden då det var tabu att vara gay känns det ju lite som att alla inte var helt ärliga om hur de tog varandra i 2:an.

Nä men alltså. Saliv, blod.. Så smittades det väl? Det blir nog en del med tiden..

Underligt ämne och situation var det i alla fall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du länka till statistiken? Vet att jag läst sådant innan men kan inte finna det nu. Vill minnas att risken låg på runt en procent om en blev penetrerad och den penetrerande parten ejakulerade. Vilket innebär att har en ett aktivt sexliv så är en illa ute.


   
SvaraCitera

framtidsbron:

jag menar uträkningen av att risken att smittas vid ett analt samlag är så liten.

kan tänka mig att det blöder.. Så därför smittas det på det viset. Sen kanske det inte alltid blöder.. så då smittas ingen? Hmm


   
SvaraCitera