Aviseringar
Rensa alla

hur kunde jag va först? [confused]


Ämnesstartare

Jag är inte religiös av mig å så men en sak undrar jag.
hur in i helvete kunde jag vara först? då menar jag då jag va en spermie alltså. å hur kunde jag ha så tur att komma med i den satsen som det blev nå av? [confused]
chansen är ju en på ett X antal miljarder [surprised]

jag tror inte jag hade tur men jag vet inte vad annars som kan förklara det [shake]

nån som har nå teorier?


   
Citera
Ämnesetiketter

CharliesName:

nån som har nå teorier?

Alla spermier va du, lr något.


   
SvaraCitera

Ja hade det inte varit du så hade det varit någon annan. Någon måste det ju bli liksom.


   
SvaraCitera

[confused] Vad fan snackar du om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Alla spermier va du, lr något.

Men om alla spermier är jag, hur kan då min brorsa finnas? eller om det blir tvillingar eller mer?

Men kan nog kanske ligga nått i det du säger [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Ja hade det inte varit du så hade det varit någon annan. Någon måste det ju bli liksom.

Så du tror jag hade tur alltså? ja, det är ju ifs den vettigaste förklaringen men hmmm, är för liten chans för att jag ska kunna tro på de alltså [shake]

oggelgoggel:

[confused] Vad fan snackar du om.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Men om alla spermier är jag, hur kan då min brorsa finnas? eller om det blir tvillingar eller mer?

Ni kommer ju inte från samma sats? Men kom precis på att den teorin inte stämmer, med tanke på tvillingar.


   
SvaraCitera

Har också tänkt lite på det. Men vad är det som behöver förklaras egentligen? du kom först, så blev det. Alla är väl inte lika snabba eller/och har lika stor tur.

Vet någon här hur många spermier det är som "tävlar" till ägget? på ett ungefär alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Ni kommer ju inte från samma sats? Men kom precis på att den teorin inte stämmer, med tanke på tvillingar.

näää precis, sen äre ju ändå 1 på några 1000 att jag skulle kommit med i den satsen å kan jag tänka mig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Har också tänkt lite på det. Men vad är det som behöver förklaras egentligen? du kom först, liten chans men så blev det.

Måste ju typ va så men låter så otroligt ändå alltså :S

Link:

Vet någon här hur många spermier det är som "tävlar" till ägget?

Hitta fan inget på wiki [shake] inte ens på den engelska delen [cry]
Men har för mig det va nån miljard iaf, eller kanske nån miljon? minns inte [tired] men mycke va de iaf [surprised]


   
SvaraCitera

sicken poetisk och vacker tråd


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Alla vet ju att de va jeuss fräslsarren krisutsen botaren som skapa alla o inte nån knasi spermier [confused][crazy]


   
SvaraCitera

Sluta se det som att du fanns "innan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

sicken poetisk och vacker tråd

[cry][love]

Genius GZA:

bot

Tror isf det är större chans att en sådan skapa oss alla [rolleyes]

Tickstart:

Sluta se det som att du fanns "innan".

Nja men typ [censur]


   
SvaraCitera