Aviseringar
Rensa alla

Hur kysser du?


ziiesh
Ämnesstartare

Jag kysste en vän häromdagen, och jag blev att fundera hur folk kysser egentligen - det var faktiskt svårt att kyssa honom för jag fattade inte var fan han hade tungan och vad tusan han gjorde med läpparna. Har aldrig haft problem förr lixom 😛

Jag kysser med tungan och pussar med läpparna, eller vad man ska säga.. Svårt att beskriva 😛 Tycker det blir konstigt med för mycket läppar, om det inte är mysiga pussar det handlar om. Läpparna är alltid där, medan tungan kysser. Typ 😛 eller nåt.

Hur kysser du?


   
Citera

Som vanligt antar jag. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Vem vet.


   
SvaraCitera

mjukt


   
SvaraCitera

Har aldrig kysst ngn =)


   
SvaraCitera

som yo mama


   
SvaraCitera

Som om jag skulle äta mjukglass.


   
SvaraCitera

men typ, biter ihjäl underläppen<3 lol ellenåt [blush]


   
SvaraCitera

Jag blev grovt mobba sist för jag inte har nån motorik om jag lutar huvet åt vänster lite,I don't do leftzie,d känns inte naturligt.Kysser väl "normalt".


   
SvaraCitera

Tözen:

Kysser väl "normalt".

AHA!


   
SvaraCitera

Jag vet inte.


   
SvaraCitera

majkie2:

AHA!

normalt ja,lite tunga,inte dregglar ner den andra.Om jag är full eller kåt så gillar jag att dra lite i hans underläpp med mina[blush]Normalt[sad]


   
SvaraCitera

jag kan inte förklara hur jag kysser nån


   
SvaraCitera

Tözen:

Om jag är full eller kåt så gillar jag att dra lite i hans underläpp med mina

Åhfyfan det är hett det, jag biter alltid tag i underläppen och typ suger lite, älskar det [crazy]


   
SvaraCitera

majkie2:

Åhfyfan det är hett det, jag biter alltid tag i underläppen och typ suger lite, älskar det[crazy]

eheheh[blush]jag gillar att göra d,dock inte om nån gör d på mig[blush]känns som om man har negerläpp då[blush]inte mysigt,men man blir kåt på d ändå,om man gör d på mig kan man få använda tänderna lite,men inte hårt.[blush]


   
SvaraCitera