Aviseringar
Rensa alla

Hur länge?


ti-92:

okey , jag är seriös men undra bara om något händer mig när jag gör det så jag får åka in.

Okej bra att du är seriös[smile]
Vilken drog är det du undrar över? Hur länge har du använt den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Okej bra att du är seriös
Vilken drog är det du undrar över? Hur länge har du använt den?

marijuana men jag röker inte på regelbundet. har rökt på tre gånger hach två gånger förra vinter och i sommras och marijuana en gång i december typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

marijuana men jag röker inte på regelbundet. har rökt på tre gånger hach två gånger förra vinter och i sommras och marijuana en gång i december typ.

Det är lugnt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

ti-92:

marijuana men jag röker inte på regelbundet. har rökt på tre gånger hach två gånger förra vinter och i sommras och marijuana en gång i december typ.

Du behöver inte oroa dig för att det ska synas på något test. Det är jag säker på. Om du hade rökt dagligen en längre tid så hade det kanske kunnat synas på hårprov, kanske...

Men som sagt som det är nu så behöver du inte oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Men som sagt som det är nu så behöver du inte oroa dig.

okey


   
SvaraCitera
saju
 saju

ti-92:

okey , jag är seriös men undra bara om något händer mig när jag gör det så jag får åka in.

du åker inte in om du visar positivt på urinprov en gång. du får väl gå o prata på soc i värsta fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Jag hörde iaf på NO:n att man kunde få en flashback några år efter man tagit LSD.

Flashback är ett begrepp som skapats genom rykte. I grund och botten tror jag en blandning HPPD, ökad registrering av information och oönskade insikter är vad som åsyftas. Är man jävligt trött kan man se "hallucinationerna" bättre (som alla får), då en som tagit psykedelia är mer uppmärksam, kroniskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Ett till tre dygn.

Fast då rör det sig väl om metaboliter och knappast LSD i sig? Och i annat fall så har man ju fått en tolerans mot LSD, uppenbarligen, eftersom ruset är över. Hur som helst beror ju så kallade "flashbacks" (finns de ens?) på något psykologiskt och inte på att psykedeliska ämnen "stannar kvar" i kroppen och "släpps ut igen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

marijuana men jag röker inte på regelbundet. har rökt på tre gånger hach två gånger förra vinter och i sommras och marijuana en gång i december typ.

Då är det ju inga problem, inget kommer synas. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Fast då rör det sig väl om metaboliter och knappast LSD i sig?

Yup. Funderade på om jag skulle skriva det, men det kändes på något sätt lite onödigt. Tråden handlar ju om hur länge det kan upptäckas i test.

Brk g:

Hur som helst beror ju så kallade "flashbacks" (finns de ens?) på något psykologiskt och inte på att psykedeliska ämnen "stannar kvar" i kroppen och "släpps ut igen".

Yup.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera