Aviseringar
Rensa alla

hur länge fanns ni på UM innan ni kom på att man kan påkalla folks uppmärksamhet genom att citera dem?


Ämnesstartare

krasch:

...3 jäkla år

3 år som hade kunnat spenderas skördandes en åker eller något annat vettigt, men som nu i stället kastades bort på trivialt knölgnuggande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

3 år som hade kunnat spenderas skördandes en åker eller något annat vettigt, men som nu i stället kastades bort på trivialt knölgnuggande.

hahaha

jäkla lång tid att skörda en åker dock
den måste få vila ibland också för att det ska växa bra.[no-no]


   
SvaraCitera

Förstod det så fort jag som fjortonåring äntrade sidan...................................... Tror att mitt första inlägg innehöll ett citat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

direkt, ty jag är inte efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan, för att radera lite av det hånfulla jag skrev tidigare, erkänna att jag förstod vad citeringar innebar snabbt, men jag visste inte hur man gjorde förrän efter åtminstone en vecka [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

kan, för att radera lite av det hånfulla jag skrev tidigare, erkänna att jag förstod vad citeringar innebar snabbt, men jag visste inte hur man gjorde förrän efter åtminstone en vecka [smile]

det var inte hånfullt

men bra med plåster ändå så man kan rycka bort dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägnade de två första åren till att oavbrutet citera Edward Blom innan jag förstod hur funktionen arbetar (att det är ett verktyg för att kommunicera med andra människor)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

ägnade de två första åren till att oavbrutet citera Edward Blom innan jag förstod hur funktionen arbetar (att det är ett verktyg för att kommunicera med andra människor)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog nog max en vecka. verkligen max. Är klipsk osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

det var inte hånfullt

jo det var det..

Brk g:

men bra med plåster ändå så man kan rycka bort dem

Bamseplåster
Eller föredrar du Batman?


   
SvaraCitera

Några timmar. Så jävla svårt var det inte å klura ut [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar fortfarande inte. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Fattar fortfarande inte. [sad]

det borde finnas en kurs i detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

det borde finnas en kurs i detta

Ja. Eller jag tror jag kanske hajar, fick någon slags meddelande högst upp på sidan när du citerade mig nu. Får du också en sån nu när jag citerar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men asså
du borde ju sett att andra fick citat
ville du inte också göra citat som de andra pojkarna?


   
SvaraCitera