Aviseringar
Rensa alla

Hur länge har du chillat?


Ämnesstartare

Idag är det ju fredag och vad passar då inte bättre än lite chill och relax framför datorn! www.chillai90sekunder.se är ju helt underbar! 


   
Citera
Ämnesetiketter

finns inget bättre än att ta en lång promenad.


   
SvaraCitera

va e d


   
SvaraCitera

har chillat i 25 år och 45 dagar ungefär


   
SvaraCitera

har chillat i snart ett år. fan, snart har ett helt år gått och jag har gjort typ ingenting.


   
SvaraCitera

sen 2006 typ


   
SvaraCitera

FruLiten:
har chillat i snart ett år. fan, snart har ett helt år gått och jag har gjort typ ingenting.

sjukskriven?


   
SvaraCitera

the_fat_one:

sjukskriven?

Blev av med jobbet för att jag gjorde slut med min sambo som råkade komma bättre överens med chefen, livet förändrades ganska drastiskt där så hamnade i en rejäl svacka blev sedan sjukskriven och har inte kommit tillbaka på banan igen. (Jobbar ju på biograf men de räknas knappt)


   
SvaraCitera

FruLiten:

Blev av med jobbet för att jag gjorde slut med min sambo som råkade komma bättre överens med chefen, livet förändrades ganska drastiskt där så hamnade i en rejäl svacka blev sedan sjukskriven och har inte kommit tillbaka på banan igen. (Jobbar ju på biograf men de räknas knappt)

Ledsen


   
SvaraCitera

har chillat hela dagen

älskar att chilla


   
SvaraCitera

typ, två månader? 2,5?


   
SvaraCitera

Chillat sedan jag slutade jobbet vid halv fyra typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chillmåndag! 😀


   
SvaraCitera

Chillade igår och verkar bli en sån dag igen. Mitt liv saknar mening, vem är jag? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Chillade igår och verkar bli en sån dag igen. Mitt liv saknar mening, vem är jag? 

Du borde byta namn från Knegaren till Chillaren tycker jag!


   
SvaraCitera