Aviseringar
Rensa alla

Hur länge har du varit singel, oskuld, och utan första kyss och allt?


Ämnesstartare

15 år. It sucks. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tills jag blev 15 typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or stfu

och 15 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte detta en fixidé du har? Menar du startar sådana här trådar hela tiden. För guds skull du är bara 16, hur många har hunnit hitta kärleken i den åldern? Inte särskilt många gissar jag på.

Sen är det väl en del som har mer eller mindre lösa förhållande... men dom är nog inte så mycket att ha ändå.

Men för att svara på frågan. Hur länge har du varit singel, oskuld, och utan första kyss och allt?

Jag var 17 när jag träffade min pojkvän. Innan dess var jag oskuld och hade aldrig kysst någon, aldrig pussat någon knappt kramat någon ens.

Han var 18-19 vill jag minnas. Har är i alla fall 1,5 år äldre än mig och tämligen orörd.

Dvs vi var båda runt myndig ålder då vi över huvud taget hade någon kontakt med en annan människa på det viset. Känner du dig lugnare nu?

Kan väl berätta om en av hans kompisar också. Han var oskuld tills han var 22 tror jag. Efter det har han haft väldigt aktivt sexliv men en jävla massa olika personer, haft en massa flickvänner (även två stycken samtidgt) så tja...

Det kommer... någon gång. Hetsa inte upp dig och koncentrera dig på annat istället. Du är fortfarande mycket ung. Både sex och kärlek kommer i sinom tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warwolt:

Men har haft en flickvän nu sen 9 år

Oj, det var inte dåligt det. Hur gammal är du? Hur gammal är hon? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påven:

Ja, det är ju uppenbarligen inget mysterium att folk inte vill krama dig direkt.

Varför? För att jag är så jävla störd?[sad]

thefallingrose:

15 år. It sucks. =(

Jag är 17 och har aldrig knullat, that realy sucks! 🙁

isdrake:

För guds skull du är bara 16,

Let's say, 17. 🙁

isdrake:

Känner du dig lugnare nu?

Nej.
Jag vet att jag borde vara lugn. Men inget nånn säger kan hjälpa mig, jag säger det till mig själv varje dag -det är inte brotom -det kommer när det kommer -många träffar inte varandra för en dom är äldre än vad jag e.
Men det hjälper verkligen inte. Inga ord, inget betyder nått. Blir bara mer stressad. Jag behöver sex. :'(

isdrake:

Det kommer... någon gång. Hetsa inte upp dig och koncentrera dig på annat istället. Du är fortfarande mycket ung. Både sex och kärlek kommer i sinom tid.

Som sagt, försöker säga det till mig själv hela tiden. Men det hjälper inte. Det är sjukt, jag behöver sex.[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
Inget kan lugna mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men då är det alltså bara sexet som är det stora problemet egentligen? I värsta fall finns ju Danmark, hehe. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKatten:

Jag är 17 och har aldrig knullat, that realy sucks! 🙁

Men du är kille. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thefallingrose:

Men du är kille. 🙁

Men ge dig nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKatten:

inte ens kramat ngn.

Haha :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKatten:

Hur länge har du varit singel, oskuld, och utan första kyss och allt?

Jag har inte varit singel på över ett år. [y] Jag har inte varit oskuld sen för ca fyra år sen, och jag fick min första kyss för ungefär sex år sen.

sexyhamsterboobs:

om du nu inte är socialt handikappad.

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isdrake:

Men då är det alltså bara sexet som är det stora problemet egentligen? I värsta fall finns ju Danmark, hehe.

Nej, jag vet inte. Egentligen så bryr jag mig inte ett skit om sex. Sex kan komma när det kommer... Jag är förvirrad, men kärlek är nog det viktiga typ. För om jag bara har nånn så vet jag ju att jag kommer få sex... Jag är ledsen och förvirrad. Vet inte riktigt vad jag vill ha. :'(

thefallingrose:

Men du är kille. 🙁

Killar har det svårare ju, om jag hade varit en tjej så skulle jag bara kunna gå fram till en kille och säga -hej.
Så skulle han va min ju. 🙁
Tjejer får allt dom vill ha ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isdrake:

Men ge dig nu...

HAN ÄR SNYGG!!!! [ops]


   
SvaraCitera

jag har varit oskuld i 140160timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha :((

Har ju fått kram från typ farmor och så, men det räknas inte. 🙁


   
SvaraCitera