Aviseringar
Rensa alla

hur länge har du varit utan internet, som längst, senaste året?


Närmare två veckor tror jag


   
SvaraCitera

När jag flyttade hit hade vi bara internet på datorn som jag inte fick kolla på. Så jag var internetlös i 3 eller 4 år 🙁


   
SvaraCitera

mer än 1 dygn


   
SvaraCitera
Kudhos

mindre än ett dygn, hade inget internet en gång på en 40 minuters tågresa

IT WAS AWFUL HERREJÄVLAR 


   
SvaraCitera

player one: mindre än ett dygn


   
SvaraCitera

åskan slog ut internet på ett lan 


   
SvaraCitera

MER än ett dygn, närmare två tror jag.


   
SvaraCitera

Två veckor nu i somras


   
SvaraCitera

Jag var utan Internet en dag innan det nya startades upp för jag hade sagt upp det gamla abonnemanget. Det var hemskt rent ut sagt. Märker hur beroende jag är av cyberrymden Rodnar


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:
Jag var utan Internet en dag innan det nya startades upp för jag hade sagt upp det gamla abonnemanget. Det var hemskt rent ut sagt. Märker hur beroende jag är av cyberrymden Rodnar

heeej, long time no see 🙂 välkommen tillbaka^^ 


   
SvaraCitera

flera månader var jag utan ett tag. började läsa lite böcker då...borde fan ta o låna lite. Sjukt gött med böcker


   
SvaraCitera

en månad. skitnajs. Fundera ibland på att ba kasta skiten åt helvete o köra på det konstant.  


   
SvaraCitera

Hur kan man möjligtvis vara utan internet i sex månader under detta året då bara ca 4 månader har gått? Förvånad


   
SvaraCitera

sarab00:
När jag flyttade hit hade vi bara internet på datorn som jag inte fick kolla på. Så jag var internetlös i 3 eller 4 år 🙁

Förstår inte hur man kan vara det, alltså... klart man fixar ett liv utan internet men man tar ju reda på så mycket fakta, filmer, musik, spel, bilder, polare..... Igenom internet så det känns som att man förlorar massa på att inte ha tillgång till internet på nått sätt :/


   
SvaraCitera

shatter:

heeej, long time no see 🙂 välkommen tillbaka^^ 

Tack! Jag är här och smyger runt Mycket glad


   
SvaraCitera