Aviseringar
Rensa alla

Hur länge har forumet funnits?


Ämnesstartare

Har inte detta forum funnits sen år 2000 eller vet jag fel då? Hittade nån användare som var registrerad 02 som aldrig loggat in.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur se ni ut tråden har funnits sen 2004. Nån där som heter Myschli. Det är ett av de tre alternativen jag ska namnge min nya användare när jag gör en användare här första Januari 2014


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå? Stekaren är väl coolt?


   
SvaraCitera
reben

o de hände sig vid den tiden då att från kejsar augustus skickades ett påbud om att hela världen skulle skattskrivas

aa typ då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hängde på lunar i början på 2000-t, synd att jag inte hittade hit istället, då hade jag nog varit nära 1 miljon inlägg snart. : ( 


   
SvaraCitera

AddeGranberg:
Har inte detta forum funnits sen år 2000 eller vet jag fel då? Hittade nån användare som var registrerad 02 som aldrig loggat in.

http://ungdomar.se/forum/thread/aer-det-ute-att-ha-glasoegon-1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hösten 1999 togs initiativet till att bygga en sajt på nätet där ungdomar helt anonymt kunde skicka in sina frågor och funderingar kring exempelvis kroppen, sexlivet, kompisar, föräldrarelationer, utbildningar och jobb till en expertpanel. Sajten döptes till Ungdomsmottagningen.com (senare Ungdomsmottagningen.se) och slog upp sina virtuella portar den 4 september 2000. I panelen satt bland andra läkare, psykologer, barnmorskor och SYO-konsulenter och svarade på ungdomarnas frågor. På den här tiden fanns ingen liknande tjänst i Sverige och i takt med att allt fler nyfikna och undrande ungdomar hittade till sajten växte den snabbt.

Parallellt med Ungdomsmottagningen.se lanserades i november 2003 Ungdomar.se. Denna sajt fungerade till en början som en allmän mötesplats för just ungdomar och innehöll ett forum, nättidningen Edition, tävlingar och en massa annat skoj. I november 2005 slogs Ungdomsmottagningen.se och Ungdomar.se samman och från och med augusti 2006 heter sajten bara Ungdomar.se.

I dag är Ungdomar.se en av Sveriges största ungdomssajter. Vi har cirka 100 000 unika besökare i veckan, över 55 000 besvarade frågor i vårt arkiv och i forumet har det skrivits svindlande 10 miljoner inlägg!"


   
SvaraCitera