Aviseringar
Rensa alla

Hur länge "ska" jag vänta på sex med flickvän?


Ämnesstartare

För två månader sedan blev jag tillsammans med tjejen jag varit intresserad av till och från i ett och ett halvt år. Vi hade sex efter två veckor, men det blev bara helt fel.
Vi var vänner innan vi blev tillsammans, så jag förstår att det kanske känns konstigt för henne att ha sex med mig.

Jag är van vid att ha sex varje dag i mina förhållanden, så denna gången får jag verkligen ta mig i kragen och inte vara för på.

Min fråga: Hur länge borde jag vänta på henne? Sex är inte det viktigaste, det vet jag, men jag vill ändå ha sex med min flickvän då jag ÄLSKAR närheten[cute]


   
Citera

Fixxxer:

Hur länge borde jag vänta på henne?

vaddå, så du väntar typ 4 veckor veckor o sen har du sex med henne oavsett om hon vill eller inte? [confused]


   
SvaraCitera

hmm.. din bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Hur länge borde jag vänta på henne?

Tycker att du ska ta upp ämnet med henne, blir bättre så. Väntandet kan göra dig galen. Kanske hon inte heller vet hur hon ska göra. Försök att ta upp det på ett bra och lungt sätt.

Säg att du inte vill pressa henne, men att du bara undrar om ni i framtiden kommer att ha sex eller ej. För att du mer än gärna har det med henne och att du vill ha hennes närhet, sexuellt och även få uppleva den mer intima närheten som ni får igenom att ni inte avhåller era kroppar ifrån varandra.


   
SvaraCitera

Om 34 dagar, 4 timmar och 34 minuter är det bara att köra!
Nedräkningen börjar nu


   
SvaraCitera

Har du pratat med HENNE om det? [zzz]


   
SvaraCitera

Men vad fan. Du har inte övervägt att fråga henne istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Tycker att du ska ta upp ämnet med henne, blir bättre så. Väntandet kan göra dig galen. Kanske hon inte heller vet hur hon ska göra. Försök att ta upp det på ett bra och lungt sätt.

Ja, men jag är så jävla rädd att framstå som en kåtbock eller whatsoever. Och det är fan det sista jag vill.

mediakatt:

Men vad fan. Du har inte övervägt att fråga henne istället?

Läs ovan

Jonnybravo91:

Har du pratat med HENNE om det?

Läs ovan..


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Ja, men jag är så jävla rädd att framstå som en kåtbock eller whatsoever. Och det är fan det sista jag vill.

"Så, vill du ha sex med mig?" Hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Ja, men jag är så jävla rädd att framstå som en kåtbock eller whatsoever.

Det kommer du inte att göra. Då är det hennes problem. Alltså folk har sex, det är naturligt och mänskligt att ha det. Hon bör tåla en sådan fråga. Dessutom om du lägger fram det på de viset, så ska det väll inte vara några problem?

Annars så kan du få vänta länge länge.


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Ja, men jag är så jävla rädd att framstå som en kåtbock eller whatsoever. Och det är fan det sista jag vill.

Men du verkar ju vara en kåtbock? [zzz]


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Min fråga: Hur länge borde jag vänta på henne? Sex är inte det viktigaste, det vet jag, men jag vill ändå ha sex med min flickvän då jag ÄLSKAR närheten[cute]

Tills både du och hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Det kommer du inte att göra. Då är det hennes problem. Alltså folk har sex, det är naturligt och mänskligt att ha det. Hon bör tåla en sådan fråga. Dessutom om du lägger fram det på de viset, så ska det väll inte vara några problem?Annars så kan du få vänta länge länge.

I guess.. En sådan fråga borde hon kunna ta? Får väl ta mig i kragen och fråga henne ikväll.

Anarkandi:

Tills både du och hon vill.

Hello Captain Obvious![bigsmile] Men seriöst, det där visste jag redan men jag kan ju inte vara säker på att hon någonsin kommer kunna ha sex med mig med tanke på vad som hänt och så.


   
SvaraCitera

inget sexande förrän efter man gift sig[no-no]


   
SvaraCitera

martin312:

inget sexande förrän efter man gift sig

jag tycker vi borde skriva en policy att moderatorerna ska låsa trådar som uppmuntrar till syndighet[wink]


   
SvaraCitera