Aviseringar
Rensa alla

Hur länge sitter hasch kvar i kroppen?


På piss iaf, förövrigt älskar jag ditt nick innerligt.


   
SvaraCitera
reben

asså kroppsbesiktning elr aa


   
SvaraCitera

reben:

man kan väl inte neka om man är skäligen misstänkt.

det vet jag inte, drf jag skrev "väl", men det kan vara mycket möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
varför undrar du det om du redan åkt fast?

kanske e trög

jag kanske vill veta vad som kommer hända?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
På piss iaf, förövrigt älskar jag ditt nick innerligt.

hahaha jag har haft det här kontot ett bra tag B)


   
SvaraCitera
reben

sicilianmind:

det vet jag inte, drf jag skrev "väl", men det kan vara mycket möjligt

de gjorde du väl inte ens


   
SvaraCitera

eftersom du är under 18 år så kan du inte åka in i fängelse. Så du är straffmyndig (som man är när man fyllt 15) men inte fängelsemyndig (som man blir när man fyller 18) men du kan ändå behöva betala böter eller gå och prata med en terapeut eller något liknande. Men om du nekar till brott fast de kommer på dig så kommer du att åka dit för att du ljög, så det rekomenderar jag inte.

Detta är vad jag tror är inte helt hundra 🙂

Lycka till!


   
SvaraCitera

upp till två veckor kan spår ämnen finnas kvar , men det kan ta en vecka om man dricker tränar och svettas mkt så för svinner det ur kroppen fortare 🙂 


   
SvaraCitera

galenjude:

hahaha jag har haft det här kontot ett bra tag B)

Okej trevligt. Begär blodprov iaf, öka chanserna lite.


   
SvaraCitera

Aaron:
upp till två veckor kan spår ämnen finnas kvar , men det kan ta en vecka om man dricker tränar och svettas mkt så för svinner det ur kroppen fortare 🙂 

lol nej längre 


   
SvaraCitera

haha nej, Jag har själv provat det de funkar i alla fall på mig 😀 


   
SvaraCitera

livet är inte lätt.


   
SvaraCitera

galenjude: Någon som vet hur mycket, och var går gränsen för att de ger mig något straff?

Du skall nog räkna med att det sitter kvar i kroppen åtminstone i två veckor. Insistera ALLTID på blodprov om du blir tagen av Polisen, det är bara detekterbart ett par dagar efter intag i blodet. 

Om du inte är känd hos polisen sen tidigare och/eller redan har blivit dömd för andra liknande brott så bör du på sin höjd få böter och/eller skyddstillsyn.


   
SvaraCitera

olika hur länge det syns, det är bara att hoppas. Men ah som övriga talare säger, i fortsättningen så vägra piss och ta blod.

gör det utslag så lär du iaf bli inkallad till soc. Om du är snel och ångerfull så kan du nog klara dig med "ungdomskontrakt", dvs att gå med på att gå på x antal pissprov och göra en beroendeutredning eller vad dom kallar det. Tror gärna man får påpeka att det är mycket i skolan med massa läxor och så. Har man saker att göra vill dom inte ge dig typ samhällstjänst, och då du troligtvis ej har jobb drar dom sig nog för att ge böter också. Så länge du är trevlig och medgörlig Söt.


   
SvaraCitera

galenjude:
Hej,

åkte fast på piss för några dagar sedan. Jag har rökt cannabis, men vet inte om det kommer göra utslag på provet. Någon som vet hur mycket, och var går gränsen för att de ger mig något straff? Är femton år. Så här många gånger har jag rökt:

Rökte jättemånga gånger i december - april, kanske runt 15 gånger.

Rökte en gång i sommras, i slutet av juli.

Rökte 14 september, inte så många bloss dock.

Rökte 28 september,  inte så många bloss där heller. Urinprovet togs 4:e oktober.

Tacksam för svar 🙂 / orolig kille

Har för mig att det ungefär tar en månad för cannabis att komma ur kroppen. Förövrigt kommer det inte hända så mycket ifall du åker fast. Något samtal med sociala och föräldrarna kommer få reda på det, men inte så mycket mer än det. Du behöver inte vara orolig. Nyfiken bara, hur lyckades du åka fast?


   
SvaraCitera