Aviseringar
Rensa alla

Hur länge ska jag vänta?


llooll:

Det har du helt rätt i, men känns lite onödigt o dumpa henne om man ändå får fitta om typ 1 månad. Då kan jag lika gärna fortsätta med mina charader, och ge på dejt med en annan brud jag nyligen träffat.

Dumpa henne, för hennes skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

Blir nog kul för henne om hon får veta att du utnyttjat henne som reservsex tills du hittar nån som är bättre.

anemic:

Jaha. Anser du det schysst eller? Du verkar inte riktigt frisk.

Harpyja:

Dumpa henne, för hennes skull.

Håll i hästarna här en sekund!
Jag tänker ju på mig själv först [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Jag tänker ju på mig själv först

mm, just de[tired]


   
SvaraCitera

llooll:

Jag tänker ju på mig själv först

Precis. Oj, vilket förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

mm, just de

Harpyja:

Precis. Oj, vilket förhållande.

Som sagt, den här tjejen är helt okej, inte mer, och nu när hon sexstrejkar eller vafan det nu är så är jag sugen på o dumpa. Men det känns ju onödigt. Jag skulle kunna fortsätta umgås med henne om hon slutade upp med sina dumheter [bigsmile]


   
SvaraCitera

llooll:

Som sagt, den här tjejen är helt okej, inte mer, och nu när hon sexstrejkar eller vafan det nu är så är jag sugen på o dumpa. Men det känns ju onödigt. Jag skulle kunna fortsätta umgås med henne om hon slutade upp med sina dumheter

Som sagt. Dumpa henne om du använder henne för att få fitta, som du uttrycker dig. Annars är det inte så svårt att fråga varför hon gör som hon gör. Du kanske har en attityd som ger henne dåligt självförtroende eftersom den talar om för henne att hon inte är en flickvän utan en KK. Du kan ju fråga varför hon "strejkar" eller börja krama om henne mer/bli mer kärleksfull samt visa att hon betyder någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Dumpa henne, för hennes skull.

faktiskt, du förtjänar inte henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Annars är det inte så svårt att fråga varför hon gör som hon gör.

Jo, det är just det det är. Jag frågade direkt varför hon sa att hon inte vill ha sex, jag har frågat vad hon känner för mig, jag har frågat hur hon vill ha det. Men jag får ju fan aldrig några vettiga jävla svar.

Jag försökte verkligen att ge det en chans i början, och jag är gullig o kramar om henne o skickar gulliga sms osv osv osv. Men när det är som att prata med en vägg blir det jävligt tröttsamt efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

faktiskt, du förtjänar inte henne.

Komisk kommentar då du inte känner varken mig eller henne [smile]


   
SvaraCitera

llooll:

o, det är just det det är. Jag frågade direkt varför hon sa att hon inte vill ha sex, jag har frågat vad hon känner för mig, jag har frågat hur hon vill ha det. Men jag får ju fan aldrig några vettiga jävla svar.

Det kanske är du som borde bereda dig på att bli dumpad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det kanske är du som borde bereda dig på att bli dumpad.

You wish [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bruden e lite komplicerad bara, men jag vet att hon tycker om mig. Men det är för mycket saker som jag stör mig på hos henne, och om hon inte släpper till inom typ 1 månad så ere byebye! [party]


   
SvaraCitera

llooll:

You wish

Vad var det för en självsäkerhet?
1. Hon säger inte att hon tycker om dig
2. Hon vill inte prata med dig
3. Hon vill inte ha sex med dig.

Såklart vill hon inte vara med dig längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad var det för en självsäkerhet?
1. Hon säger inte att hon tycker om dig
2. Hon vill inte prata med dig
3. Hon vill inte ha sex med dig.

Såklart vill hon inte vara med dig längre.

Haha va? Vad fick du allt det här ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I början av tråden så skrev jag btw att man kunde kolla mina andra trådar, jag vet inte om du läste dem eller inte. Men ett av hennes "problem" som jag stör mig på är just det att hon inte kan beskriva känslor i ord. Men jag vet ändå att hon vill ha mig [wink] Dessutom snackar vi dagligen, ibland att hon kan vara jobbig bara, därför jag vet att ingen relation kmr bli långvarig. Men man kan ju utnyttja [smile] Och angående sexet så har du rätt, för tillfället!


   
SvaraCitera