Forumet - Hur länge ska man behöva vänta?

Hur länge ska man behöva vänta?

58 0 36
Jag har gjort allt jag vill göra, har absolut ingenting som jag väntar på att det ska ske, eller att göra. Ska det vara så jävla svårt att bara ta bort mig så att någon annan kan ta min plats? Man kan ju inte direkt ta livet av sig, det skulle vara en löjlig handling, jag väntar på att någon fånig olycka/malfungerande medicin ska göra det åt mig, seriöst, jag är färdig här, låt oss nu alla gå vidare.

Spana också in:

Viljans Triumf:

Och obskyrt långtråkigt, bör jag försätta mig i osäkrare situationer?

Eller hitta något som du finner intressant och roligt, om du nu tycker att avsluta livet själv är löjligt (håller med).

Osäkra situationer, vad finns dem egentligen? De är väl överallt.
oggelgoggel:

Typ som att ett plan kraschar rätt in i din lägenhet?

Nej men något alldagligt som cancer, som folk verkar dö av hela jävla tiden

oggelgoggel:

Gå på lina mellan kyrktornen eller nått, om du nu vill dö men ändå inte begå självmord.

Det är liksom intentionellt ointentionellt självmord, och inte rätt
I love Lucy:

Eller hitta något som du finner intressant och roligt

Det har jag redan, men det börjar bli old, jag kan liksom inte vänta mig något av framtiden, allt jag någonsin har velat uppleva har redan skett

I love Lucy:

Osäkra situationer, vad finns dem egentligen? De är väl överallt.

Bara för att göra det irriterande för mig
Viljans Triumf:

Det har jag redan, men det börjar bli old, jag kan liksom inte vänta mig något av framtiden, allt jag någonsin har velat uppleva har redan skett

Låter som depp-snack mest. Det borde ju finnas något.. :(

Viljans Triumf:

Bara för att göra det irriterande för mig

[sad]
oggelgoggel:

PMa serveradmin [sad]

Han svarar inte [sad]

oggelgoggel:

Tycker det är jävla massa lyckliga personer som dör i olyckor. Har du prövat att va lycklig?

Ja, har kört på det dem senaste åren, men verkar inte hjälpa

I love Lucy:

Du bara..försvinner.

Precis som det bör vara

I love Lucy:

Om du inte tror på efterliv då.

Jag tror på förändring
Bluff:

Ingen alls? Vad dåligt.

Det finns förändringar som skulle påverka mitt liv, göra det bättre osv. Men det är inte det som jag är ute efter, livet är till för att ha kul, och jag är färdig nu och kan låta någon annan ta över istället för mig och ha trevligt.

Bluff:

Skapar du egen musik?

Ja