Aviseringar
Rensa alla

Hur länge ska man behöva vänta?


Ämnesstartare

Om man vet att en person tycker om en väldigt mycket, och försöker visa detta på alla möjliga sätt.. Hur ska man då göra för att få bort människan ur ens tänkande/värld?

Jag är så fruktansvärt äcklad av en viss människa.. Jag pallar inte gå någonstans på grund av det där äcklet som sitter i hela min hjärna. Så, vad fan ska jag göra? Jag kommer aldrig bli av med människan, som det ser ut nu. Människan är som en vålnad. Och jag är riktigt, riktigt äcklad (som sagt).

Åh. Jag är så ledsen. NÅGON måste dela med sig av sina tankar och erfarenheter av detta. Och jag skiter i om det bara är en bagatell - jag mår _dåligt_.

Det värsta av allt är att jag börjar tänka på att det är mycket möjligt att andra människor känt så här för mig, när jag tyckt om dem... Blä.

Hjälp mig.
Vill bara gömma mig någonstans. Vill inte riskera att stöta på personen varje dag.


   
Citera

en pungspark eller kastrering med en slö kniv brukar funka ganska bra[crazy] testa det[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Jag hade det likadant för inte allt så länge sen. Jag sa åt han att hålla sig borta från mig och problemet var löst.


   
SvaraCitera

Renesmee:

Om man vet att en person tycker om en väldigt mycket, och försöker visa detta på alla möjliga sätt.. Hur ska man då göra för att få bort människan ur ens tänkande/värld?

du kunde bara sagt dt till mig på direkten? ;O förlåt!!

spaceFlea:

Haha. Jag hade det likadant för inte allt så länge sen. Jag sa åt han att hålla sig borta från mig och problemet var löst.

gör bara såhär, sanningen måste fram helt enkelt! var dock lättare för mig, en tjej var tok-kär i mig, men orkade inte med mer efter typ en vecka... så slutade jag höra av mig, svara på samtal/sms så fattade hon vinkeln, när jag träffar henne idag hejar vi bara inget mer, ibland så ska hon hålla på o det är riiiiiiiiktigt jobbigt, men om man /carefacar och är lite otrevlig så försvinner hon förhopningsvis... senast så sa jag hej då typ 5 gånger innan hon gick... sa t om åt henne "du kan gå nu"... för att vara artig, så fick ta i å säga, gå nu, hej då... o tjejer som dom är "aah, jag måste gå nu, hej då" pffff


   
SvaraCitera