Aviseringar
Rensa alla

hur länge ska man stå ut?


Ämnesstartare

hejsan.

jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 9 månader. Vi har ett distansförhållande. Det är alltid bra när vi ses. På senaste tiden (2 månader) har han nästan helt slutat att säga gulliga saker , att ringa , att smsa och att svara på mina sms. Kan tillägga att han också har skickat bilder till andra tjejer och ständigt försöker göra mig svartsjuk. Jag känner mig jätte ledsen eftersom jag VERKLIGEN vill ha bekräftelse av honom ofta eftersom att vi aldrig ses. Jag har tagit upp detta såååååååå många gånger , blir snart galen , eftersom  han aldrig ändrar på det. Jag har sagt : det ENDA du behöver göra , är att visa på något sätt att du ens tänker på mig , precis som du gjorde innan. Slänga iväg något sms ibland och visa att du tycker om mig , svara när jag skriver att jag saknar och älskar dig osv" Det är det ENDA han behöver göra för att ha emig kvar , men han gör det inte. Igår blev jag så arg eftersom han ignorerade mig hela dagen (han har läsfunktionn på imessage på). Och när jag skrev att jag älskade honom så skiter han ju nästan alltid i att svara. Så på kvällen ringde jag honom , och jag grät och sa att jag ville att allt skulle vara som förut , och frågade om han kunde göra det mins skull. Han sa att jag var PINSAM för att jag ringde och överreagerade , sen satt han tyst i telefonen och bara fnös. Han har förändrats , jag vet hur han var förut och det är skitjobbigt.Innan gav han mig bekräftelse hela tiden och nu känns det som en helt annan människa. Jag vill vara tillsammans med honom , älskar honom jätte mycket. Så nu är frågan : hur länge ska man orka hålla ut och vänta på en förbättring eller en förändring ? tre månader ? två veckor till ? Ni tycker säkert att jag ska dumpa honom , men det finns så många många bra sidor också , eller FANNS , och jag vill att han ska ta fram de sidor igen. har aldrig varit såhär kär i hela hela hela mitt liv


   
Citera
Ämnesetiketter

Ålder?


   
SvaraCitera

Dumpa honom. På en gång.


   
SvaraCitera

Dumpa honom. På en gång.


   
SvaraCitera

om du pratat med honom och han inte ändrar sig, så borde du överväga att göra slut.


   
SvaraCitera

isola:
Dumpa honom. På en gång.


   
SvaraCitera

Gör slut


   
SvaraCitera

Lämna honom, du hittar nåt bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:
Ålder?

18


   
SvaraCitera

Dumpa hitta ny.
Du kan hitta någon som det känns bra med hela tiden. Inte bara lite ibland.


   
SvaraCitera

Styckeindelning tack. Han är nog otrogen mot dig. Det kommer hända om det inte hänt. Gör dig av med stolpskottet och gå över till den sida som betyder BÄTTRE-ÄN-DIG!


   
SvaraCitera

isola: Dumpa honom. På en gång.

Kunde inte sagt det bättre själv.


   
SvaraCitera