Aviseringar
Rensa alla

Hur länge ska man vänta gott folk?


Ämnesstartare

Hur länge tycker ni man ska vänta med sex i ett förhållande?

Jag har träffat en kille, och vi har snackat jättemycket över tele och msn, festat ihop osv. Jag var också hemma hos han i helgen. Vi strulade och så, kändes sådär avslappnat och jättebra.

Men alltså, nästa gång vi ses, typ nästa helg, är det för tidigt att ha sex då? (Om man vill ha något seriöst)


   
Citera

Jag tycker man ska vänta i alf minst 1 vecka.[y]


   
SvaraCitera

två timmar blir väl lagom.


   
SvaraCitera

Ska väl inte vi bestämma åt dig. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Jag tycker man ska vänta i alf minst 1 vecka.

okej:)


   
SvaraCitera

agitation:

två timmar blir väl lagom.

Seriöst, sex första dagen förstör hela skiten, även fast jag själv gjort det. Det höll visserligen 1 år, men efter det blev det desperat sex varje dag och jag tröttnade fort.


   
SvaraCitera

När ni känner att ni är redo är det väl bara att sätta igång...


   
SvaraCitera

agitation:

två timmar blir väl lagom.

Minus två timmar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Ska väl inte vi bestämma åt dig.

har jag inte påstått heller. frågade bara om råd och vad ni tycker. inget annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LisaEnFlikka:

Men alltså, nästa gång vi ses, typ nästa helg, är det för tidigt att ha sex då? (Om man vill ha något seriöst)

Tycker man ska försöka vänta i två veckor in i förhållandet för att det ska vara seriöst


   
SvaraCitera

Man väntar tills det känns bra. Känns det bra nästa helg så kör på.


   
SvaraCitera

tycker verkligen inte det är för tidigt[y] om ni inte är oskulder osv, då brukar man nog vänta längre.


   
SvaraCitera

LisaEnFlikka:

har jag inte påstått heller. frågade bara om råd och vad ni tycker. inget annat?

Tycker att du ska bestämma själv.

(Det var mitt råd, alltså)


   
SvaraCitera

OceanCat:

Seriöst, sex första dagen förstör hela skiten, även fast jag själv gjort det. Det höll visserligen 1 år, men efter det blev det desperat sex varje dag och jag tröttnade fort.

Sex första dagen, höll i fyra år. Antar att det är individuellt som allt.

Dekadent:

Minus två timmar. [no-no]

Mja, träffas man på en träff så måste jag bli påverkad först.[sad]


   
SvaraCitera

agitation:

Sen första dagen, höll i fyra år. Antar att det är individuellt som allt.

Men då känns det ju inte seriöst. Har man sex första dagen låter det mer som att man är mer ute efter sex än förhållande. Väntar man ett ta har man fått bekräftelse att den personen ser en som mer än ett ligg. Vem vet, man kanske blir utnyttjad annars?


   
SvaraCitera