Aviseringar
Rensa alla

Hur länge ska man vänta gott folk?


OceanCat:

Men då känns det ju inte seriöst. Har man sex första dagen låter det mer som att man är mer ute efter sex än förhållande. Väntar man ett ta har man fått bekräftelse att den personen ser en som mer än ett ligg. Vem vet, man kanske blir utnyttjad annars?

agitation:

Antar att det är individuellt som allt.

Ja. Men är man inte själv ute efter sex och inser att det kanske bara blir så, så får man skylla sig själv att man inte väntat.


   
SvaraCitera

agitation:

Mja, träffas man på en träff så måste jag bli påverkad först.

Bara man blir tillsammans två timmar efter samlaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta ett år,Sen ska u slå till![y]Så slipper du hor ryktet i skolan nästa dag..För killen kommer väl knappast hålla eran moment för sig själv righttt??


   
SvaraCitera

Dekadent:

Bara man blir tillsammans två timmar efter samlaget.

Varför inte under samlaget? [sad] Betänketid?


   
SvaraCitera

agitation:

Ja. Men är man inte själv ute efter sex och inser att det kanske bara blir så, så får man skylla sig själv att man inte väntat.

Jo, är det så ja. Sen kan det ju vara att man ibland inte kan stå emot det. Jag är en av dom, men försöker starkt att vänta och se.


   
SvaraCitera

OceanCat:

Jo, är det så ja. Sen kan det ju vara att man ibland inte kan stå emot det. Jag är en av dom, men försöker starkt att vänta och se.

Låter bättre, ja.
Jag har väl inte så mycket att säga antar jag. Jag har inte varit med i den situationen än men jag känner på mig att jag är den som gör misstaget först och ångrar mig sen.


   
SvaraCitera

agitation:

Varför inte under samlaget? Betänketid?

Under samlaget... Fan vad fint. [blush]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Under samlaget... Fan vad fint. [blush]

"Jag känner någonting här nu. Nu tycker jag nog om dig som fan- precis i detta ögonblick."


   
SvaraCitera

agitation:

Låter bättre, ja.
Jag har väl inte så mycket att säga antar jag. Jag har inte varit med i den situationen än men jag känner på mig att jag är den som gör misstaget först och ångrar mig sen.

Jo, fast under den tiden man ligger bredvid en snygg nytida partner bestämmer man ju själv vad man vill göra. [smile]
Har inte heller så mycket att säga, alla är olika och förhållanden kan hålla även med sex första dagen.[y]

Hade lyckats vänta 1 dag med senaste ex:et.


   
SvaraCitera

GAIA:

Man väntar tills det känns bra.


   
SvaraCitera

agitation:

"Jag känner någonting här nu. Nu tycker jag nog om dig som fan- precis i detta ögonblick."

[bigsmile][blush]


   
SvaraCitera

LisaEnFlikka:

Men alltså, nästa gång vi ses, typ nästa helg, är det för tidigt att ha sex då? (Om man vill ha något seriöst)

Som det har sagts är allting relativt, men det låter ju som att ni är på G och inte ihop än. För många är det nog lättare om man blir ihop först åtminstone, och sedan kör så att det ryker under täcket [blush]
Känner en del som haft en mycket jobbigare situation då de haft sex innan och inte efter


   
SvaraCitera

har haft sex vid första övernattningen med båda mina ex så öhh ni kan ha sex direkt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Seriöst, sex första dagen förstör hela skiten, även fast jag själv gjort det. Det höll visserligen 1 år, men efter det blev det desperat sex varje dag och jag tröttnade fort.

och du är säker på att det har att göra med att ni hade sex direkt.

OceanCat:

Men då känns det ju inte seriöst. Har man sex första dagen låter det mer som att man är mer ute efter sex än förhållande. Väntar man ett ta har man fått bekräftelse att den personen ser en som mer än ett ligg. Vem vet, man kanske blir utnyttjad annars?

eller så har man sex direkt och ser om man trivs i varandras älskap sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt tips: gör så som det känns rätt för dig dit liv dit beslut


   
SvaraCitera