Aviseringar
Rensa alla

Hur länge ska Ungdomar.se vara beta?


mattefreak:
Är det bara jag som inte hittar här eller är det ingen organisation över trådarna här på UMs forum haha? Om man jämför med typ flashback eller vad som helst så är alla trådarna uppdelade i kategorier med underkategorier osv? Det suger för att det känns som att man inte hittar nåt och allt är så rörigt här. Inte för att kasta skit på um men det är så jobbigt att surfa runt här då Blink 

Använd taggarna!


   
SvaraCitera

Tills Half-Life 3 släpps ungefär


   
SvaraCitera

Edinburgh:

Använd taggarna!

Jag vet, men när man bara vill läsa och inte vet om vad är det så skönt med kategorierna. Och det känns som att mycket försvinner i massan med bara taggarna. Ingen flashbackare här som håller med haha? 🙂 


   
SvaraCitera

mattefreak:

Jag vet, men när man bara vill läsa och inte vet om vad är det så skönt med kategorierna. Och det känns som att mycket försvinner i massan med bara taggarna. Ingen flashbackare här som håller med haha? 🙂 

Är inte du lite för ung för Flashback egentligen? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

mattefreak:

Jag vet, men när man bara vill läsa och inte vet om vad är det så skönt med kategorierna. Och det känns som att mycket försvinner i massan med bara taggarna. Ingen flashbackare här som håller med haha? 🙂 

Fanns kategorier här förr, tar ett tag att vänja sig utan dem. 🙂


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Är inte du lite för ung för Flashback egentligen? Rullar ögonen

Schhh... Blink  Haha jo, men jag är faktiskt en duktig tjej och har inget konto på Flashback än, men det hindrar mig inte från att läsa FB-trådar i timmar Mycket glad 


   
SvaraCitera

Jungman:
Tills Half-Life 3 släpps ungefär

Tumme upp


   
SvaraCitera