Aviseringar
Rensa alla

hur länge tro ni riktiga tjejer kommer finnas?


Ämnesstartare

Exner:

Räcker med bekvämlighet. En robot kommer bara att ha sexuell vilja, om man låter den ha det.

Eller så hittar man en sex beroende tjej


   
SvaraCitera
Exner

schim:

Eller så hittar man en sex beroende tjej

Inte vilja på det sättet. Vilja som i preferenser vad man gillar. Men det går förstås också att svara "hitta en sådan tjej" på.


   
SvaraCitera

schim: Eller så hittar man en sex beroende tjej

Det är ju ungefär som att idag "upptäcka" amerika, finns redan cirka 600 miljoner som redan gjort det före dig
köper du en robot får du exakt vad du vill ha plus att du kan säkert programmera den att ha en vilja att göra saker utanför sängen och vem vet kanske även viss grad av "fel" så den känns äkta
teknik har alltid använts för att göra livet lättare för människor så vem vet, kanske blir framtiden


   
SvaraCitera

Man kan ju skaffa sig en lösvagina annars. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Betror iofs att människor (tjejer) är mer än endast sexualtillfredsställelse? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Najs att knulla metallmutta

Låter riktigt skönt, en rostig sådan å!


Jag tror tjejer kommer finnas lika länge som killar. Så min röst blir blank.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rik vit tjej:
längre än killarna!

varför tjejer skulle inte klara leva utan killar för dom gör allt arbete som är tungt åt dom

leiz:
Tror att män kommer uppleva en obvious personlighetsbrist Trött så nä, tror att många nog hellre vill ha levande kvinnor.

men robotararna lever ochså och man kan inte se eller känna skillnad på dom och riktiga
bara att man kan programmera dom och köpa dom mycke enklare för människo handel är inte laglig

schim:
Den som föredrar en robot framför en tjej kan inte va så bra på att tillfredsställa tjejer Rullar ögonen

varför tro du det robotarna kan inte bli tillfredställd häller för dom ha inga känslor som människor

Armagedon:
Man kan ju skaffa sig en lösvagina annars. 

men det är inte samma sak för dom är bara en del av kvinno kroppen och sen känns dom inte så värkliga

Xuzkie:
Betror iofs att människor (tjejer) är mer än endast sexualtillfredsställelse? Förvirrad

det kan robotarna ochså va
dom kan göra allt man vill för man bara programamera det i dom va dom ska göra så gör dom det utan gnäll för dom ha inga sånna känslor


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Meta:
men robotararna lever ochså och man kan inte se eller känna skillnad på dom och riktiga
bara att man kan programmera dom och köpa dom mycke enklare för människo handel är inte laglig

Jag skulle då inte vilja vara med en som jag vet inte är kapabel till att tänka själv, som inte har en egen själ med egna drömmar och mål. Men alla är väl olika, några kanske skulle trivas med just det.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Dessutom skulle folket dö ut om inte kvinnor fanns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta: 1000 år

Röstade på 1000 år men det var naturligtvis bara "svammel i luften". Fakta är väl däremot att flickor/tjejer/kvinnor kommer att finnas lika länge som det finns pojkar/killar/män. Sannolikheten att kvinnan helt plötsligt enbart skulle börja föda ENBART POJKAR är ju noll. Då är sannolikheten mycket mycket mycket större att en stor meteorit slår ner på jorden som kommer att döda allt levande på jorden. På samma sätt som hände för 65 miljoner år sedan när dinosaurierna dog ut. Frågan är väl inte OM det kommer att hända utan snarare NÄR det kommer att hända.

Då gäller det att ha hysat många rymdraketer startklara i skarpt läge så vi (ett fåtal) kan dra till ett annan planet eller ett annat solsystem.   Tumme upp


   
SvaraCitera
wisc
 wisc

Säg mig  trådskapare, hur länge tror du att just "du" finns kvar? Då menar jag du, såsom du är i just denna minut, sekund, hundradelssekund och ja, vi kan fortsätta i evigheter.. Svaret på den frågan skulle antagligen bli något i stil med: Inte särskilt länge.

Detta för att allt levande utvecklas ständigt och nya idéer föds. Liksom så har "riktiga tjejer" (som du beskriver det) redan försvunnit i teorin. Men det har även allt annat. Alla är vi unika som människor och alla tänker på sitt sätt. Därför tror jag inte heller att det kommer märkas av särskilt mycket för framtidens generation.

Här bör dock tilläggas att vårt samhälle står mitt i en utveckling där homo- och bisexuella håller på att accepteras mer än tidigare. Därför syns det tydligare att det faktiskt finns lesbiska såväl bögar.


   
SvaraCitera

Du är för mkt alltså ..... Hoppas att kvinnor inte dör ut på det sättet..


   
SvaraCitera

Hoppas alla män dör ut, se på alla troll och korkade trådar som finns här! 
Skapade av killar! 


   
SvaraCitera

riktiga tjejer har aldrig existerat.


   
SvaraCitera

Hehe, nu kommer jag och ska breakit down to you.

Jag (personen med 4 jobb, vilket jag här kan avslöja nu. Arbetar som producent, manager, kock och hushållerska.) är tyvärr en sådan person som älskar att tvätta, städa, diska, laga mat, inreda, ta hand om barn, stryka osv. arbetsskada. 

Jag är jäkligt bra i sängen, inget vaniljsex. Långt ifrån. Älskar att testa nya saker, aaallt ifrån positioner, till hål, till kläder, till leksaker.
Är utöver det en sådan person som aldrig tröttnar på sex. Kanske sexberoende? Med min förra partner var det allt ifrån 1-4 gånger om dagen, hände sällan att det var dagar då vi inte hade något sex. Då vi inte bodde tillsammans kunde jag komma förbi han, ha sex en halvtimme och sedan dra. Brukade dock få en utskällning varje gång jag kom dit och sa
''Inget jäkla småprat nu.'' eller efteråt ''Inget gosigos jag måste dra'' 

Är dessutom väldigt lojal. Hade förr en KK, som önskade att jag inte skulle ha sex med någon annan. Vilket jag inte hade. (kanske borde nämna att jag kan räkna antal personer jag har haft samlag med på en hand.)

utöver det ser jag ärligt talat bra ut, är intellektuell och genomtrevlig.

MEEEN! Här kommer det roliga, när jag får vad jag vill ha då tröttnar jag och drar. 

jag skulle lätt klassa mig själv som en ''riktigt'' tjej, nej. Kvinna. MEN man har inte någon chans alls när det kommer till mig. Möjligen ett one night stand. Men, tröttnar så lätt. 

Så, tyvärr. Vi som matchar de kriterier en ''riktig'' kvinna/tjej ska ha. Vi tröttnar oftast väldigt lätt.. Sorry m8. Du får hoppas på robotar!


   
SvaraCitera