Aviseringar
Rensa alla

Hur länge väntar ni innan sex ?


Ämnesstartare

Hur länge väntar ni innan sex i en relation ?
Det känns som alla killar vill ha det efter första eller andra träffen ? Är alla killar så eller är det jag som hittar alla kåtbockar ?


   
Citera

Dom killar som faktiskt skaffar en tjej är kåtbockar i början, jag lär inte förlora oskulden på ett bra tag då jag inte känner att doppa första bästa, men men om jag fick chansen med någon jag gillade skulle jag nog ta den.

Från minne av mina kompisars relationer som innehöll sex, så var dom tsm i allaf 2 månader innan dom pippade om jag minns rätt[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tills det känns rätt för en själv [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

Är alla killar så eller är det jag som hittar alla kåtbockar ?

Killar väntar om dom gillar en tillräckligt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar tills när det känns bra. resultat får varken tjej eller sex.
tror att det är du som bara hittar svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapparmig:

Från minne av mina kompisars relationer som innehöll sex, så var dom tsm i allaf 2 månader innan dom pippade om jag minns rätt

jag önskar att killarna jag träffade kunde vänta i 2 månader men de vill ha de redan efter 1 vecka [shake] ibland känns det som om de bara är ute efter sex ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hottiiee:

ibland känns det som om de bara är ute efter sex ?

det är de antagligen. [smile]

skulle nog inte satsa på en kille som inte kan vänta X antal veckor, sen om jag själv vill vänta så pass länge är en annan fråga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kåtbock
Ett begrepp synonymt för kille

- Wikipedia


   
SvaraCitera
zIGGE

hottiiee:

jag önskar att killarna jag träffade kunde vänta i 2 månader

Det har jag gjort med tjejjer jag har gillat. Sen får de en annan pojkvän undertiden. Smart? Nej. Lönsamt? Nej. Det händer inte alltid, men killars psykologi är inte alltid att skylla på. Däremot är 95% nerds som inte vill annat än att knulla. Men 5% är guldkorn. ps . jag är inte en av dem.

hottiiee:

ibland känns det som om de bara är ute efter sex ?

Ey! (Inte för att vara ytlig, men tar man inte sex tröttnar de flesta på att vänta och blir sura på killen, och tar nästa bästa därför att.)
Så det hänger ihop. knulla henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 daten första knullet
dlfsdlöfksdfklsjf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leker inga lekar, sexar om vi har lust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Leker inga lekar, sexar om vi har lust.

håller med.
fast jag tkr om att leka och spela spel osv... Men killarna jag möter vill oftast hålla den "tuffa" masken på[zzz]


   
SvaraCitera

hottiiee:

Det känns som alla killar vill ha det efter första eller andra träffen ? Är alla killar så eller är det jag som hittar alla kåtbockar ?

Vad har du emot sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

fast jag tkr om att leka och spela spel osv...

[love]


   
SvaraCitera

hottiiee:

Hur länge väntar ni innan sex i en relation ?
Det känns som alla killar vill ha det efter första eller andra träffen ? Är alla killar så eller är det jag som hittar alla kåtbockar ?

Du kanske borde vara tydligare med vad du vill och inte satsa på killar som inte ger dig respekten och inte kan vänta med sex.


   
SvaraCitera