Aviseringar
Rensa alla

Hur lätt de är att bli lurad av media om hur vissa skådisar är


Ämnesstartare

Nu på sistone så inser man hur bra media eller olika pr-intervjuer kan få en att tro olika saker om vissa skådespelare. Men nu inser man med hjälp av social media att så inte är fallet. Att vissa är riktiga douchebags. Har ni upptäckt det? Jag antar att jag är väldigt lättpåverkad :p


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, det är ju klart. Vi får ju endast andra/-tredjehandsinformation. Media tjänar på skandaler och rubriker så man ska ej tro allt man läser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett ord: Källkritik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror att mikke P är dräggig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
jag tror att mikke P är dräggig.

Har du sett Vuxna människor? Läste någonstans att någon som kände honom sagt att han påminner om sin karaktär i den irl. Undrar om det är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har du sett Vuxna människor? Läste någonstans att någon som kände honom sagt att han påminner om sin karaktär i den irl. Undrar om det är så.

ett svagt minne.

jag tycker att han har svårt att dölja det. det lyser liksom igenom hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jared-padalecki-philip-seymour-hoffman-death-twitter.png

Typ detta. Vilket han skrev inte ens 24 h efter hans död. Han har också skrivit massa konstiga saker, trots att han verkar helt annorlunda irl.


   
SvaraCitera
Draft

Eller alla dessa skådisar man gillar. så kommer det fram att de är scientologer, och så är de plötsligt döda för en


   
SvaraCitera

Anura:
Nu på sistone så inser man hur bra media eller olika pr-intervjuer kan få en att tro olika saker om vissa skådespelare.   

tala för dig själv, jag har varit medveten om det mååånga år. tror det gäller de flesta andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tala för dig själv, jag har varit medveten om det mååånga år. tror det gäller de flesta andra

hur menar du? att du får en annan bild av intervjuer, men sedan av twitter och andra sociala medier att de ändrar din bild av dem?


   
SvaraCitera

Anura:

hur menar du? att du får en annan bild av intervjuer, men sedan av twitter och andra sociala medier att de ändrar din bild av dem?

att det är rätt obvious att intervjuer och media påverkar vilken bild man har av kändisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter många år av uppmärksamhet har jag utvecklat douchebagvision och kan avgöra genom att titta på någon om de är arslen eller inte


   
SvaraCitera
Draug

skiter i kändisar, media spottar oftast bara ur sig massa otrovärt om dom ändå.  Deras Sanning kan lika gärna var lögn och tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Efter många år av uppmärksamhet har jag utvecklat douchebagvision och kan avgöra genom att titta på någon om de är arslen eller inte

som vilka? 


   
SvaraCitera

Anura:
Nu på sistone så inser man hur bra media eller olika pr-intervjuer kan få en att tro olika saker om vissa skådespelare. Men nu inser man med hjälp av social media att så inte är fallet. Att vissa är riktiga douchebags. Har ni upptäckt det? Jag antar att jag är väldigt lättpåverkad :p

Upptäckt vad?  Om vem?


   
SvaraCitera