Aviseringar
Rensa alla

hur lång kan jag bli?


hejsan jag är en kille 15 år 163cm. jag har många i släkten som är 180,så kan jag blir 180 ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Hando

Fattade inget [tard]


   
SvaraCitera

[shake][shake]


   
SvaraCitera

Ja, kan väl hända. Om inte längre.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ja, kan väl hända. Om inte längre.

okej bra för jag skulle vara nöjd mellan 170-180


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig dum. Det är alltså någon mod som flyttat denna från Önskemål till Övriga diskussioner? Varför inte till Kroppen? [smile]


   
SvaraCitera

Beror väl lite på hur du har växt innan också har jag för mig. Får man inte komma till skolsyster i sjuan eller åttan och då berättar hon hur lång man förväntas bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Beror väl lite på hur du har växt innan också har jag för mig. Får man inte komma till skolsyster i sjuan eller åttan och då berättar hon hur lång man förväntas bli.

Jag skulle bli 185, blev 196 [n]


   
SvaraCitera

Beror väl lite på hur du har växt innan också har jag för mig. Får man inte komma till skolsyster i sjuan eller åttan och då berättar hon hur lång man förväntas bli.

jo jag ska till skolsyster när skolan börja:) men i 5an så sa skolsysten att jag skulle blir yngefär 180.hon sa iaf att jag skulle blir lång:P


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Jag skulle bli 185, blev 196

Och du är ledsen över det ? :O


   
SvaraCitera

W944:

hejsan jag är en kille 15 år 163cm. jag har många i släkten som är 180,så kan jag blir 180 ?

De flesta som är under 165 börjar i 17-årsåldern faktiskt krympa och ends up vid ca 130 cm.


   
SvaraCitera

men lilla söta du, du är så lång som du gör dig[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Och du är ledsen över det ? :O

mm


   
SvaraCitera

ClosingTime:

mm

Ok. Varför ? Jag skulle vilja vara lång !


   
SvaraCitera