Aviseringar
Rensa alla

hur lång kommer jag bli?


Ämnesstartare

Hej hej, jag är 174 cm. min pappa 177 cm, mamma 160 cm, och broshan, 17 år, 176. När jag var liten sa skolsyster att jag skulle bli över 180 cm. Enligt myten att man blir dubbelt så lång som man var när man var 2 år så ska jag bli 182 som vuxen. Skolsyster sa tyvärr senast att min växtkurva rundats av och att jag bara kommer bli någon cm längre [sad] Jag mår verkligen skitdåligt över min längd, har nästan komplex.. Kanske för att nästan alla mina kompisar nästan är 190 cm. Varit hos läkarn för tillväxthormoner men fick tyvärr inget.

Jag undrar hur lång tror ni att jag kommer bli? kan det bli så att jag blir över 180 [rolleyes]? Undrar oxå vad man kan göra för att hjälpa kroppen att växa!
jag tränar mycket och äter bra, röker inte lr nått sånt.

(Vill inte ha några kommentarer att alla är olika långa och att det inte spelar någon roll, blablabla.. CARE*)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mammas längd plus pappas längd delat med 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du blir precis 180


   
SvaraCitera

Du kommer att bli 185... känns det bättre nu när jag ljög för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar högst osannolikt att du skulle bli över 180.

men HEY. Vadfan spelar det för roll?! Jag är ca 175cm lång (19 bast)
och jag kan inte någon gång minnas att jag skämts för min längd och jag känner fler som är långa, faktum är att min allra bästa vän är 203 lång. Ser tämligen latjo ur när han och jag kommer gående.
Att du skäms är ett problem som du får deala med. sluta gå runt och tro att folk tycker att du är kort, för det är du för fan inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

160.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan posta i fel tråd. Men nu får jag stå mitt kast och svara här med.

Svar: Jag tror du kommer klara dig fint [y]


   
SvaraCitera

zeed:

Undrar oxå vad man kan göra för att hjälpa kroppen att växa!

Sålänge du inte har näringsbrist finns det inget du kan göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Sålänge du inte har näringsbrist finns det inget du kan göra...

Dvs.

Steg ett: skaffa näringsbrist!

eller? :s


   
SvaraCitera

6laxari1laxask:

men HEY. Vadfan spelar det för roll?! Jag är ca 175cm lång (19 bast)och jag kan inte någon gång minnas att jag skämts för min längd och jag känner fler som är långa, faktum är att min allra bästa vän är 203 lång. Ser tämligen latjo ur när han och jag kommer gående.

203cm? Fatta den penisen.. [y]

TS, vad fan är problemet? Är det farsan som börjar whina på att priserna har stigit så förbannat på dom där kuddarna du sitter på bak i bilen? [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tickstart:

mammas längd plus pappas längd delat med 2

Japp, så är det! Idiotjävel.


   
SvaraCitera

179,3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tampong:

Japp, så är det! Idiotjävel.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

179,3

179,4[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tampong:

203cm? Fatta den penisen.. [y]

Haha kommentar ala Kebu-style


   
SvaraCitera