Aviseringar
Rensa alla

hur långa är ni och vad väger ni som tränar?


KoerV
Ämnesstartare

hej

börjat träna lite nu, har svårt att gå ned i vikt. hur lång är ni o vad väger ni? hur länge har ni tränat? 

takc


   
Citera
Ämnesetiketter

Ej tränat på ett par veckor, och inte vägt mig på ett jävla tag. Men gissar kring 100kg och är väl 186-187cm. 
Tjocker.

Ej brytt mig och vad vågen står på om det inte diffar extremt mycket från en period till en annan. Använd spegeln som mått ist.

Men när jag gick i ishockey så var vi tvungna att väga oss för att se hur man kan påverka snabbheten/styrkan osv.. Strax under 90 pannor på samma längd var rätt optimalt på skridskor iaf. För mig. 


   
SvaraCitera

Har slutat kolla på vågen för att det skapar en ångest och stress hos mig att se hur den går upp och ner utefter hur jag sköter mig. Jag har tidigare haft tendenser på att hetsa mig själv till att träna ännu mer om jag märker att jag kan gå ner i vikt väldigt snabbt. Vilket inte är bra då jag redan är smal. Kollar mig i spegeln istället, där ser jag mer utav den positiva förändringen som träning ger. 


   
SvaraCitera

Tränar av och till i perioder pga ganska lat. Är 186 lång, väger 75-80 


   
SvaraCitera

186+?
79 
tränat handboll i 12 år 


   
SvaraCitera

Grvan:
Ej tränat på ett par veckor, och inte vägt mig på ett jävla tag. Men gissar kring 100kg och är väl 186-187cm. 
Tjocker.

Ej brytt mig och vad vågen står på om det inte diffar extremt mycket från en period till en annan. Använd spegeln som mått ist.

Men när jag gick i ishockey så var vi tvungna att väga oss för att se hur man kan påverka snabbheten/styrkan osv.. Strax under 90 pannor på samma längd var rätt optimalt på skridskor iaf. För mig. 

Edinburgh:
Tränar av och till i perioder pga ganska lat. Är 186 lång, väger 75-80 

Reeeetooo:
186+?
79 
tränat handboll i 12 år 

Wöö, 186cm-team1. 


   
SvaraCitera

Är 181 cm och väger i nuläget 85 kg. Håller dock på och går ner i vikt så skall göra mig av med åtminstone 5kg till, skulle tro att 80 eller strax under är ganska lagom med min kroppsbyggnad.

Tränar badminton 2-3 gånger i veckan, löpning 1-2 gånger och styrketränar 2-3 gånger i veckan utöver det. Har gjort i snart 6 månader, innan dess var jag soffpotatis deluxe. Party


   
SvaraCitera

Är ca 155 cm och väger runt 50-53 kg. Ganska normal vikt tror jag men är inte speciellt smal för det. 


   
SvaraCitera

jag tränar kampsporten muay thai (Thaiboxning) sedan 2 år tillbaks, bryr mig inte så mke om vikt eftersom jag ba tränar för skojs skull. Men sist jag vägde mig (typ 3 veckor sen) så vägde jag 61 kg och jag är 176 cm lång. 


   
SvaraCitera

155 väger runt 46-48 kg just u. Vägde mindre förut men började äta och röra mindre på mig Rodnar


   
SvaraCitera

194cm. 84-85kg

försöker biffa upp mig med styrketräning


   
SvaraCitera

Olivia164Kista:
jag tränar kampsporten muay thai (Thaiboxning) sedan 2 år tillbaks, bryr mig inte så mke om vikt eftersom jag ba tränar för skojs skull. Men sist jag vägde mig (typ 3 veckor sen) så vägde jag 61 kg och jag är 176 cm lång. 

Tränar du med Hamza? :- P


   
SvaraCitera

170 lång, vägde 68-70 när jag styrketränade. Nu tränar jag muay thai och väger 63-66


   
SvaraCitera

173 väger 54 


   
SvaraCitera

193, 95 kg

ljög förut


   
SvaraCitera