Aviseringar
Rensa alla

Hur långa får novellerna vara här??


Ämnesstartare

Angelize:

Jag vill läsa den om du nu säger att du skriver så bra

Det är klart att jag säger - ingen här kan ju motbevisa mig!![wink]

Nej, ärligt, jag har fått mycket eloge från olika svensklärare, anhöriga, andra sajters medlemmar när jag publicerat dikter/noveller osv. Har ju faktiskt skrivit en bok också...[blush] Inte alls publicerad eller ens inskriven hela på datorn, men det finns klar i två A-5-block. Det är vad jag tar med mig först om det börjar brinna!

Ja, får väl lägga ut ngt snart. Vet inte vilken av alla att börja med dock... Kanske skriver ngt nytt? Men ska bara hinna komma in terminen liiite först, börjar ju imorgon...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch - nu får jag ju prestationångest!![censur] Varför skulle jag kunna skriva bra? När jag lägger ut ngt kommer ni säkert såga mig hela bunten, eller hur??


   
SvaraCitera

Fjärilen:

När jag lägger ut ngt kommer ni säkert såga mig hela bunten, eller hur??

Du kan inte räkna med att alla tycker om det du gör. [shake]


   
SvaraCitera

Fjärilen:

Usch - nu får jag ju prestationångest!![censur] Varför skulle jag kunna skriva bra? När jag lägger ut ngt kommer ni säkert såga mig hela bunten, eller hur??

Vi kan ge konstruktiv kritik ju... Tex sluta suga på att skriva! Eller : Fuck off and die! [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Vi kan ge konstruktiv kritik ju... Tex sluta suga på att skriva! Eller : Fuck off and die!

Tja... JAg ska kanske tänka mig noga för innan jag lägger ut något...? Men hur mycket "konstruktiv" ni än ger mig vet jag ju vad andra tycker. Typ jag, min familj, olika svensklärare osv. Men det vore på ett sätt kul om du skrev ngt elakt - så kan jag sedan använda det som exempel på hur lite tonårningar förstår om RIKTIG LITTERATUR sedan när jag fått nobell-priset![cool]
hihi![crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Fjärilen:

så kan jag sedan använda det som exempel på hur lite tonårningar förstår om RIKTIG LITTERATUR sedan när jag fått nobell-priset![cool]

Nobel ska det vara! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Nobel ska det vara!

Å, nej! Du har upptäckt vilken bluff jag är!! VAd ska jag ta mig till??[cry]

JAg var faktiskt osäker på stavningen, men orkade inte ta reda på det. Antog att det var jag som blandade ihop det med engelskans enkla konsonantstavning i huvudet och att det på svenska var två?
Men du har rätt, det ser för j-igt ut med två l![shake]


   
SvaraCitera

187 cm :EgD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

187 cm :EgD

Med vilket typsnitt?[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera