Aviseringar
Rensa alla

hur långt kan man gå i ett förhållande?


Ämnesstartare

Hur långt kan ja gå med en kille när vi är 14 år, jag kan gå hur långt som helst men ja vågar inte för ja tror att ja ska vara dålig, men vill ha era åsikter om hur långt ni skulle gå i ett förhållande som en 14-åring, eller bara vad ni tycker.


   
Citera
Ämnesstartare

fly meee tooo thheee mooooon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ska du vara dålig?`har du mkt förväntningar på dig tycker du? hur, från vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

squicki:
Hur långt kan ja gå med en kille när vi är 14 år, jag kan gå hur långt som helst men ja vågar inte för ja tror att ja ska vara dålig, men vill ha era åsikter om hur långt ni skulle gå i ett förhållande som en 14-åring, eller bara vad ni tycker.

Vet några dom är 1 år äldre än dig som har förlovat sig så... xD


   
SvaraCitera
reben

du är inte dålig

gör bara saker du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
hur ska du vara dålig?`har du mkt förväntningar på dig tycker du? hur, från vem?

Det ja tänker mest på är väll att min kille ska tycka att ja är dålig(har haft dåliga relationer innan och det gör att ja tänker mer på sånt känner jag), 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
du är inte dålig

gör bara saker du vill

Aa det har du helt rätt i, att ja bara ska göra de saker som ja vill göra men grejen är ju den att ja vill göra många saker med min kille men att jag inte vågar pga, dåliga minnen från mina ex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tänk på att dina ex är juat dina ex av en anledning, de är dåliga killar som tycker att du är dålig. Du måste ge din nuvarande kille en chans att visa att han inte är som dina ex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ni varit ihop länge? med tanke på all osäkerhet kanske fokus borde ligga på att lära känna varandra och känna dig säker inför honom innan det tas steget längre. när du vågar är du redo, när du vill så mycket att rädslorna åsidosätts. 


   
SvaraCitera