Aviseringar
Rensa alla

HUr långt skall det gå?


Ämnesstartare

Läste i tidningen att Carola åkte till Haiti för att besöka sitt faderbarn. Inget konstigt med det kan man ju tänka men, innan hon reste frågade hon sin son Amadeus som nu är 11 år vad hon skulle ta med sig som present. Amadeus svarade att hon sulle ta med sig en parfym och det gjorde hon.
Man kan ju ställa sig frågan hur en 11 åring förselår att man skall ta med sig parfym till ett land som har rapporterat ett dödstal på 200 000 efter en krisattack? Men att Carola sen tar med sig det är nästan mer skrämmande.
Men historien slutar inte här utan när hon väl är det nere så går hon runt bland invånarna och predikar om att hon inte är förvånad att det här inträffade, utan att det har stått varningar i bibeln och att det är guds straff.
Frågan man kan ställa sig efter det här är hur lång tid skall hon få hålla på?


   
Citera

Woho:

Läste i tidningen att Carola åkte till Haiti för att besöka sitt faderbarn.

Den egentliga anledningen var väl att hon skulle samla information och göra PR för en supportgala som ska hållas i slutet av februari?

Att hennes fadderbarn träffade henne kom som en överraskning som jag förstod det, men då verkar det ju suspekt med hela parfymincidenten. Det luktar PR-kupp!

Sen är det väl ingen nyhet att Carola är en syretjuv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Att hennes fadderbarn träffade henne kom som en överraskning som jag förstod det, men då verkar det ju suspekt med hela parfymincidenten. Det luktar PR-kupp!

Jag är osäker men enligt aftonbladet och radionyheterna så var syftet med besöket specifikt att besöka sitt faderbarn[confused]


   
SvaraCitera

p16. Man lärde sig när man var p12 att man inte kan lita på aftonbladet o liknande tidningar. Bättre sent än aldrig.


   
SvaraCitera

Jag har alltid tyckt att Carola är konstig.


   
SvaraCitera