Aviseringar
Rensa alla

Hur låter jag?


zyakz
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Sorry men det låter robotiskt eller nått, det låter askonstigt. Du är säkert i målbrottet, jag venne.

I am finally a robot! YES. Jk.


   
SvaraCitera
zyakz
Ämnesstartare

RobinL1997:
Du är definitivt i målbrottet, känns som att du pendlar mellan ''ljusare'' och mörkare röst. Det är fullt normalt och man brukar hitta sitt normalläge ganska snabbt.

Ok, min pappa säger att jag är i det. Men... känns inte som det. Lät såhära förut, ungefär ett år sen: Här


   
SvaraCitera

Japp då håller på att bli en man. Grattis!


   
SvaraCitera
zyakz
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Japp då håller på att bli en man. Grattis!

😀


   
SvaraCitera

zyakz: ... det är så jag låter och kan inte ändra på det ...

jag hörde din riktiga röst på slutet där din skojare.. Du är inte riktigt där ännu... Håll ut! Mycket glad


   
SvaraCitera
zyakz
Ämnesstartare

S3ON:

jag hörde din riktiga röst på slutet där din skojare.. Du är inte riktigt där ännu... Håll ut! Mycket glad

Du sårade precis mina känslor. Det där är min riktiga röst, det är inte mitt fel att jag låter sådära. 

Tror du att jag vill låta så? Nej, alla tror att jag gör till min röst. Jag har haft nog. Min syster har gått på drogger och vart nära att dö några gånger. Sen ska jag få ta skit från folk att dem tror att jag gör till min röst.

Vafan skulle jag göra till min röst för? Det finns fan ingen anledning att leva längre.


   
SvaraCitera

zyakz: Vafan skulle jag göra till min röst för?

För att du uppenbarligen vill bli äldre/framstå som äldre. :$


   
SvaraCitera
zyakz
Ämnesstartare

S3ON:

För att du uppenbarligen vill bli äldre/framstå som äldre. :$

Tack för du har sårat mina känslor och gjort så jag inte vill leva längre. Jag har inget att leva längre för, jag kan lika gärna gå till mitt kök just nu och skära halsdn av mej. Alla hatar mej bara ändå, jag blir mobbad varenda FUCKING DAG. Varför måste då någon komma och säga att jag gör till min röst. 


   
SvaraCitera

zyakz:

Tack för du har sårat mina känslor och gjort så jag inte vill leva längre. Jag har inget att leva längre för, jag kan lika gärna gå till mitt kök just nu och skära halsdn av mej. Alla hatar mej bara ändå, jag blir mobbad varenda FUCKING DAG. Varför måste då någon komma och säga att jag gör till min röst. 

Trollololol


   
SvaraCitera
zyakz
Ämnesstartare

S3ON:

Trollololol

Så du sitter och skrattar åt någon som har riktiga problem? Wow, du måste verkligen ha ett liv. 

Din hjärna är fan lika liten som din kuk. 😀 ^^


   
SvaraCitera

zyakz:

Så du sitter och skrattar åt någon som har riktiga problem? Wow, du måste verkligen ha ett liv. 

Din hjärna är fan lika liten som din kuk. 😀 ^^

hur kan du som vet hur det är att må sådär dåligt slänga ur dig något sådant?? Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON:

Trollololol

Tänk på hur du uttrycker dig till någon som just sagt att den mår dåligt. 

zyakz:

Din hjärna är fan lika liten som din kuk. 😀 ^^

På ungdomar.se pratar vi inte sådär till varandra, det är helt emot uppförandekodex. Vill du att andra ska visa dig respekt kommer det kräva att du gör desamma mot dem. 

Skärpning, båda.

/Mod


   
SvaraCitera
zyakz
Ämnesstartare

S3ON:

hur kan du som vet hur det är att må sådär dåligt slänga ur dig något sådant?? Ledsen

För att du håller på att slänga ut dej saker och jag måste fan försvara mej?


   
SvaraCitera

zyakz:

För att du håller på att slänga ut dej saker och jag måste fan försvara mej?

Vad har jag slängt?  


   
SvaraCitera

Det låter lite som att du alltid är mitt i en gäspning när du pratar. Kanske är att du är i målbrottet. Det går nog över.


   
SvaraCitera