Aviseringar
Rensa alla

Hur lik är du vhfaj?


Ämnesstartare

Kopiera och kryssa i enkäten.

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd ()

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv ()

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga ()

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig ()

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor ()

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra ()

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några ()

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa ()

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst ()

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor ()

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga ()

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler ()

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få ()

- Jag småhandlar istället för att storhandla ()

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ()

- Jag super aldrig ()


   
Citera
Ämnesstartare

Är glad att jag inte är lik vfhaj på de värsta områdena


   
SvaraCitera
Åtta

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd (/)

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv ( )

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga ( )

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig ( )

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor ( )

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra ( )

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några ( )

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa (x) (Men det innebär inte att jag efterföljer dem)

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst ( )

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor (/)

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga (/)

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler () (SVT är inte en kanal)

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få ( )

- Jag småhandlar istället för att storhandla ( )

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ( )

- Jag super aldrig ( )

2.5 av 16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

2.5 av 16.

Hur räknar du egentligen?

Och med SVT menar jag förstås SVT1 och SVT2 (det fattar väl alla), men du skulle såklart märka ord direkt.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

vhfaj:

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig (X)

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa (X)

Var det enda jag höll med om. Motsätter mig även starkt tesen om mjuka rumpor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd ()

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv (/)

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga ()

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig () (Tränar regelbundet, så mår aldrig dåligt över vad jag äter.)

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor (x) (Dock inte för att det är min plikt, hade gjort det om en man hade problem också, inte min stil att bara titta på.)

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra () Aldrig testat.

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några ()

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa () ("Bra hälsa" är subjektivt och betyder olika saker för olika personer.)

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst ()

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor () (Vinklad punkt.)

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga ()

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler ()

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få ()

- Jag småhandlar istället för att storhandla ()

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ()

- Jag super aldrig (x) (Såvida det inte menas att man aldrig dricker alkohol.)

2,5/16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd (/)

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv (/)

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga (x)

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig ([bigsmile]) (x)

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor (/)

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra ()

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några ()

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa (x)

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst ()

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor ()

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga ()

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler ()

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få ()

- Jag småhandlar istället för att storhandla ()

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ()

- Jag super aldrig ()

4,5.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Det är mäns plikt att skydda kvinnor

Lägg ner,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd ()

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv ()

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga ()

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig (x)

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor (x)

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra ()

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några ()

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa ()

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst ()

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor ()

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga ()

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler ()

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få ()

- Jag småhandlar istället för att storhandla (x)

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ()

- Jag super aldrig (x)

Vhfaj, antingen så trollar du eller så är du tidernas största D-bag.


   
SvaraCitera
Åtta

vhfaj:

Hur räknar du egentligen?

3x0.5+1 = 2.5


   
SvaraCitera

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd (X)

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv ()

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga ()

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig ()

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor (/)

Det är inte mäns plikt, nej.

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra (/)

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några () vafan? [mad]

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa ()

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst ()

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor (/)

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga ()

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler ()

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få ()

- Jag småhandlar istället för att storhandla ()

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ()

- Jag super aldrig ()


   
SvaraCitera
Åtta

vhfaj:

Och med SVT menar jag förstås SVT1 och SVT2 (det fattar väl alla)

Så SVT24 räknas inte? Inte heller kunskapskanalen eller barnkanalen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd (Föredrar jordnära, originella tjejer)

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv (/)

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga ()

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig ()

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor (/, gäller random man också)

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra (/)

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några (Pappor också)

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa (/, tillsammans med ett befintligt socialt liv)

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst (X)

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor (Föredrar en kompromiss)

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga (/)

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler (/)

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få (/)

- Jag småhandlar istället för att storhandla (/)

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? ()

- Jag super aldrig ()


   
SvaraCitera

- Jag föredrar söta, snälla, oskuldsfulla och feminina tjejer framför tuffa brudar med stora bröst och kick ass-attityd (~)

- Folk måste sluta skylla ifrån sig på samhället och ta mer ansvar för sina egna liv (x)

- Virtuella tjejer är i 9 fall av 10 sötare än riktiga (x)

- Jag äter hellre nyttigt (och inte så gott) i en halvtimme och mår sedan bra nästkommande fem timmar än att äta gott och må bra i en halvtimme för att sedan må dåligt i fem timmar och ångra allt fett och socker jag stoppade i mig (Egentligen ja, men det händer sällan)

- Jag skulle rycka in om jag såg att en random kvinna blev attackerad, oavsett om jag kände henne eller ej. Det är mäns plikt att skydda kvinnor (x)

- Jag orkar inte med Blu-ray, DVD räcker bra (Beror på var jag kollar och vad det är för film. Är jag hemma och kollar på datorn räcker DVD gott och väl)

- Mammor ska stanna hemma och ta hand om barnen. Karriär ska inte gå före barn, och har man inte tid att ta hand om sina barn ska man heller inte skaffa några (x)

- Ordentligt med sömn, regelbunden träning och nyttig kost är de tre viktigaste byggstenarna för en bra hälsa (x)

- Skinkor>>>>>>>>>>>Bröst (XXX)

- Hellre leva själv och utvecklas i sin egen takt än att ingå i communities och utvecklas i takt med andra människor och på deras villkor (~)

- Tjejrumpor ska inte vara fasta, de ska vara mjuka och gosiga (~)

- SVT är överlägsen alla andra tv-kanaler (-)

- Jag älskar att smiska, men avskyr att få (-)

- Jag småhandlar istället för att storhandla (-)

- Jag tycker mannens roll i samhället är på väg att bli meningslös nu när kvinnan ska vara helt självständig och kunna göra allting som mannen kan lika bra. Vad ska då mannen ha för roll? Sex och ekonomiskt stöd? (~)

- Jag super aldrig (-)

---------------------------------

~ = 0,5p

9/16 - fast räknade säkert fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är ju hur Vhfaj vet att han inte gillar att smiskas, har du testat smiska dig själv Vhfaj?


   
SvaraCitera