Aviseringar
Rensa alla

Hur luktar ditt saliv? - poll


Cobrak:
Alltid mysigt när gamla trådar väcks till liv. Mvh lyckad reinkarnation.

För övrigt luktar mitt urin hallon och vanilj.. vilket med en viss marginal må förklara mina ständiga toabesök. Mycket glad

Tråden gäller saliv Mycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

Armagedon:

Tråden gäller saliv Mycket glad

Jaha, oj. Så pass! Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Mitt saliv luktar nog hallon och vanilj det med!


   
SvaraCitera

lik 


   
SvaraCitera

som anus på en orch 


   
SvaraCitera

Då det väl hade torkat luktade det ingenting alls. Eller.... Typ en tendens av curry. Men så åt jag en pizza med curry på för någon timme sedan.


   
SvaraCitera

AlphaMale: Ingenting

saliv.


   
SvaraCitera

AlphaMale:
Folk säger att det säkraste sättet att veta om man har bra andedräkt eller inte är att lukta på sitt saliv (efter det torkat). Man kan göra ett mycket lätt test för att känna hur man egentligen luktar genom att slicka på handleden med hela tungan och sedan vänta någon minut tills salivet torkat. Man ska sedan genom att lukta på sitt torkade saliv känna om man har bra andedräkt.

Mitt torkade saliv luktar inte gott, typ lite fränt nästan. Jag undrar om detta är normalt eller om det bara är jag.

Man ska inte göra det här testet direkt efter man borstat tänderna (vänta minst en timme), eller efter man ätit/druckit något (även vatten).

AlphaMale:
Folk säger att det säkraste sättet att veta om man har bra andedräkt eller inte är att lukta på sitt saliv (efter det torkat). Man kan göra ett mycket lätt test för att känna hur man egentligen luktar genom att slicka på handleden med hela tungan och sedan vänta någon minut tills salivet torkat. Man ska sedan genom att lukta på sitt torkade saliv känna om man har bra andedräkt.

Mitt torkade saliv luktar inte gott, typ lite fränt nästan. Jag undrar om detta är normalt eller om det bara är jag.

Man ska inte göra det här testet direkt efter man borstat tänderna (vänta minst en timme), eller efter man ätit/druckit något (även vatten).

Jag brukar låta någon flicka slicka mig på handen för att gämföra om hennes och mitt saliv luktar likadant. Ock det tycker jag att det brukar göra. Tyvär är det inte så många tjejer som brukar slicka en på handen. DÅ får man ju en uppfattning om man luktar sämre en någon annan.


   
SvaraCitera

AlphaMale:
Folk säger att det säkraste sättet att veta om man har bra andedräkt eller inte är att lukta på sitt saliv (efter det torkat). Man kan göra ett mycket lätt test för att känna hur man egentligen luktar genom att slicka på handleden med hela tungan och sedan vänta någon minut tills salivet torkat. Man ska sedan genom att lukta på sitt torkade saliv känna om man har bra andedräkt.

Mitt torkade saliv luktar inte gott, typ lite fränt nästan. Jag undrar om detta är normalt eller om det bara är jag.

Man ska inte göra det här testet direkt efter man borstat tänderna (vänta minst en timme), eller efter man ätit/druckit något (även vatten).

Jag brukar låta någon flicka slicka mig på handen för att gämföra om mitt och hennes saliv luktar likadant, och det brukar det göra. Tyvär är det inte så många tjejer som slickar en på handen.


   
SvaraCitera

Skruven:

Ibland tycker att saliven luktar lite ketchup eller lite mjölk.

Ibland brukar jag låta någon flicka slicka mig på handen för att känna om hennes saliv luktar likadant som mitt och det gör det tycker jag.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Skruven:

Ibland tycker att saliven luktar lite ketchup eller lite mjölk.


   
SvaraCitera

Ibland brukar jag be någon flicka slicka mig på handen för att känna om hennes och mitt saliv luktar likadant, och det brukar det göra. 


   
SvaraCitera

Skruven:

Ibland tycker att saliven luktar lite ketchup eller lite mjölk.


   
SvaraCitera

Vitlök blandat med pilsner.  Cool


   
SvaraCitera