Aviseringar
Rensa alla

Hur lyckas man komma med i en film, modelljobb osv?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en tonåring på 14 år som har så mycket mål och planer jag vill lyckas med i livet.

Jag skulle vilja gå på något slag av ''provtagning'' eller något liknande för har intresse av att vara med i en film, något modelljobb osv.

Vet ni någon sida, något ställe eller något sätt som söker tonåringar till en film osv?

Tacksam för svar!


   
Citera

Google?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Google?

Ja men hur? Har sökt men hittat fler antal sidor som söker tonåringar till långfilm osv men sista uttagsdatumet var för exempel 2 år sedan haha eller 3 månader sen osv.Tänkte om det fanns någon som visste en sida, eller skulle kunna hitta en sida och skriva den här. 


   
SvaraCitera

emelie789: Ja men hur? Har sökt men hittat fler antal sidor som söker tonåringar till långfilm osv men sista uttagsdatumet var för exempel 2 år sedan haha eller 3 månader sen osv.Tänkte om det fanns någon som visste en sida, eller skulle kunna hitta en sida och skriva den här.

Vet inte. Har inte direkt provat men google känns som en bra grej. Fråga i skolan annars.


   
SvaraCitera

Skaffa en kamera, be någon ta en massa bilder på dig så kan du typ skicka dem med ditt CV sen Cool


   
SvaraCitera

emelie789:
Hej!

Jag är en tonåring på 14 år som har så mycket mål och planer jag vill lyckas med i livet.

Jag skulle vilja gå på något slag av ''provtagning'' eller något liknande för har intresse av att vara med i en film, något modelljobb osv.

Vet ni någon sida, något ställe eller något sätt som söker tonåringar till en film osv?

Tacksam för svar!

Brukar inte modelljägare typ gå runt i gallerior på stan eller event? Det var så min kompis blev tillfrågad....ngn bara kom fram till henne och erbjöd henne att komma till ett casting. Men man vet ju aldrig, finns många bedragare...Kolla bloggar annars typ Kenzas


   
SvaraCitera