Aviseringar
Rensa alla

Hur lyckas ni vara rökare?


Ämnesstartare

Verkar som att mängder av umare är rökare. Hur orkar ni? Jag menar, jag antar att man blir mer motiverad att lägga pengar och tid på att röka om man upplever abstinensbesvär om man låter bli, men hur lyckades ni börja med det? Minns att jag rökte en del i början av gymnasiet, och slutade för att det var så förbannat jobbigt att springa och röka ocgh köpa cigg jämt och ständigt.


   
Citera
Ämnesstartare

Gillar det för mycket. Efter världens sämsta dag kan man åtminstone glädja sig åt att kunna komma hem och ta en ciggarett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kompis blrjade, sen böjade jag. så enkelt var d[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Gillar det för mycket. Efter världens sämsta dag kan man åtminstone glädja sig åt att kunna komma hem och ta en ciggarett.

Tänkte mer när ni började röka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meen..

det är ju coolt[cute]

nae men, jag vet inte riktigt varför. Började när jag hade en smärre "depression", var skönt och ta en cigg för att få en nikokick och slappna av lite..typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bör inte kallas depression, men mörkare period i mitt liv eller w/e.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tänkte mer när ni började röka.

Fick så mycket nickokick varenda gång jag rökte att jag bara kunde ligga ner och vara euforisk. Sedan ville jag uppleva det igen och igen och igen och tillslut avtog det när jag blev beroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta rök redbull!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ni andra också!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nickokick

Rödbull:

nikokick

Får folk sånt på riktigt alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Får folk sånt på riktigt alltså?

Annars hade jag aldrig rökt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

sluta rök redbull!!!!

Rödbull:

et är ju cool

!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödbull:

!!

nej det är det inte
det "vaar" "coolt" när man var 14. du är äldre nu!!!


   
SvaraCitera

Tycker det är fint i kombination med alkohol [cute] Annars håller jag mig ifrån det.


   
SvaraCitera
smisk

Slumpartad:

Tycker det är fint i kombination med alkohol [cute] Annars håller jag mig ifrån det.

^this

skulle aldrig klara av att röka på heltid, fyfan, behöva gå ut hela tiden och avbryta saker och stå ute i kylan och grejer och usch fy!


   
SvaraCitera