Aviseringar
Rensa alla

Hur lyckas ni vara rökare?


Ämnesstartare

förstår hur man börjar, det är rätt trevligt (speciellt i sociala sammanhang), men jag har svårt att se hur man blir beroende. suget för mig var knappast starkare än sockersug, ens efter 7-8 månader vardagsrökande, och, ja, jag är ju inte tjock.


   
SvaraCitera

smisk:

stå ute i kylan och grejer och usch fy!

Åh, tycker sånt ser så patetiskt ut. När folk står på trappen å huttrar i t-shirt för att de var för dumma för att inte ta på sig jacka, och desperat måste röka.

Sånt jag tänker på när jag överväger att ta en cigg utanför alkoholandet. [cute]


   
SvaraCitera
smisk

Slumpartad:

Åh, tycker sånt ser så patetiskt ut. När folk står på trappen å huttrar i t-shirt för att de var för dumma för att inte ta på sig jacka, och desperat måste röka.

aaaah eller hur!!! brukar fnissa lite och viska söta små ord till min snusdosa då...

Slumpartad:

Sånt jag tänker på när jag överväger att ta en cigg utanför alkoholandet. [cute]

lr hur ;ppp sitter hellre inne och hinkar öl då liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja röka i sexan. alla äldre rökte då o det var ju kul att köpa cigg i turkkiosken o gå runt med ett fint blend paket i värran. hemliga rökstunder som en spion. gillade o testa nya "farliga" grejer. härligt.

nu? mindre skoj, men slutar efter sommarn.


   
SvaraCitera

Ibland önskar jag att jag rökte [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Ibland önskar jag att jag rökte

Varför?

smisk:

skulle aldrig klara av att röka på heltid, fyfan, behöva gå ut hela tiden och avbryta saker och stå ute i kylan och grejer och usch fy!

Men precis! Jag röker någon cigg på fyllan ibland när jag ändå är utomhus och någon bjuder, men att vara heltidsrökare verkar jättejobbigt. Latheten räddar oss från cancer. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte heller. orka lägga tusenlappar pådet varje månad, köper hellre godis eller chips [blush]
(tycker ju dock om att röka i samband med alkohol men det är inget måste, mest en social grej + det är nice)


   
SvaraCitera

mediakatt:

Varför?

Ja, när man har tråkigt och inget att göra. T.ex. när man väntar på bussen eller något dylikt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Hur orkar ni?

när nikotin suget sätter i är orken mitt minsta problem[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lagt ner. Typ till 90 %


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har testat en gång, en kväll. Avkapade cigg utan filter. Var ganska full och tog ett antal bloss och... öh... förstod inte grejen alls. Även om det var mycket annat som jag var lite för borta för att förstå den kvällen, så är jag tämligen säker på att rökningen inte frälste mig på något sätt! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA OFTA DU VARIT FULL. Kan ej föreställa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla röka, slöseri med pengar och tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

HAHAHAHA OFTA DU VARIT FULL.

Det har jag! Just den kvällen upplevde jag buskar som var 2-3 dm höga som 1,5 m höga och att det var en jättebra idé att gömma mig bakom och kissa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har alltid tyckt om nikotin. Nikotin älskar mig. Jag gillar att röka cigg. Det är skönt och mysigt.


   
SvaraCitera