Aviseringar
Rensa alla

Hur märker man att man har haft ett bra ligg!


Ämnesstartare

Blivande_Japan: Som jag tidigare sa "Men såklart så ska man ju vara med på att det ska gå lite vild till. Annars kan det bli farligt och fel"

Så våldtäkt ..nej det ju inte det jag säger, som jag förklarade?[tard]


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

Att ni är mesar/tråkiga?, jo eftersom jag inte fått NÅN kille som håller med mig om att det är underhållande, varför skicka en det väl inget fel med att ha åsikter och fråga om det är fler som håller med, tydligen inte?

Nej men tyckte bara att du drog alla över en kam i och med att det är två killar som har svarat i den här tråden.

Förövrigt tror jag att de dryga svaren handlar om irritation kring hur du hävdar dig och söker uppmärksamhet genom att skapa den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tror att jag söker uppmärksamhet med den här tråden?
Nej jag skrev den för att jag var nyfiken på om det är fler som håller med mig om det här. Sen drev jag och sa att ni killar (och jag menar killar i allmänhet inte dem som har svarat på det här forumet) att ni är mesiga och fantasilösa.


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

Sen drev jag och sa att ni killar (och jag menar killar i allmänhet inte dem som har svarat på det här forumet) att ni är mesiga och fantasilösa.

så du har legat med majoriteten av alla killar eller diskuterat detta med dem för att kunna dra den slutsatsen? Bra gjort.

Swe_Sofia Wennerstrand:

jag söker uppmärksamhet med den här tråden

Ja


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

mesiga och fantasilösa.

Och här försöker man göra sitt bästa för att respektera det andra könet...och så kommer det en tjej som vill bli misshandlad. *facepalm*

Finns gott om sådana män som brutalt vill råknulla dig. Kom sen inte och ångra dig senare och kalla alla män för svin, kvinnohatare o.s.v. Förresten, har du ens haft ett sådant samlag eller är det bara fantasier?


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

borde hålla med om att hårda tag är något som är underhållande

Finns något som heter BDSM. Skriv en annons: undergiven slyna söker brutal sadist. Vem vet, du kanske har tur och hamnar i ett ödehus...och sen efteråt ångrar dig och kallar det våldtäkt. Ja, det har hänt i verkligheten.

Inget ont om BDSM, bara båda vet vad de ger sig in på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag har inte legat med majoriteten, men ett antal har jag ju varit tsm med och har haft sex, samtidigt som jag har diskuterat detta med mina vänner, några håller med några inte, men att kunna dela åsikter och ha delade åsikter är ju alltid något som är intressant.

Jag uttrycker mig ganska tydligt med att "Man ska själv vara med på det och se det som en rolig grej" att bli utsatt för män som brutalt misshandlar sin partner under sex är ju inte okej för fem öre. Men oftast så är det ju såhär att så fort en tjej är öppen med att förklara vad hon gillar i sitt sexliv, så är det helt absurt att prata om, men när killar frågar tjejen vad hon tycker om bäst så är det helt okej med att svara vad hon tycker?

Gällande din fråga "Har du ens haft ett sådant samlag, eller är det bara fantasier" mitt svar är JA jag och min partner är helt överens med att vi har ett sådant sexliv, det är inte alltid så såklart, och båda ser det som ett roligt spännande adrenalinsikt tillfälle. Som jag sa är båda med på det är det ju OK, är man inte det så är det ju så?
Vad är problemet


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

Nej jag har inte legat med majoriteten, men ett antal har jag ju varit tsm med och har haft sex, samtidigt som jag har diskuterat detta med mina vänner, några håller med några inte, men att kunna dela åsikter och ha delade åsikter är ju alltid något som är intressant.

ja men då kan du ju inte sitta och påstå hur killar i allmänhet är i sängen.

Sen framstår du fortfarande som en attention whore genom att ha skapat den här tråden. Bara så du vet. Ser ingen poäng för fem öre med den här tråden och heller ingen givande diskussion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja än så länge kan jag dra slutsatsen att killar är fantasilösa, och ännu mera nu när det är några fler här som inte håller med mig. Men hey vem vet jag kanske stöter på en kille i framtiden som delar min åsikt och som har en aning fantasi som kanske får mig att kunna ändra mig, och tycka att det faktiskt finns dem med fantasi.

Pfh, hade jag varit en attention whore så hade jag väl spritt detta inlägg överallt eller skrivit det om och om igen fast jag har omformulerat det en aning. Du kanske inte har lagt märke till att denna kategori faktiskt innefattar, sexualitet, sexuella fantasier, där jag gjort ett vanligt simpelt inlägg, om det är fler som tycker som jag??


   
SvaraCitera

Jorå, det märker du... [wink]


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

Tja än så länge kan jag dra slutsatsen att killar är fantasilösa,

bara för att man inte vill att tjejen ska ha ont och ha blåmärken dagen efter betyder det väl inte att man har fantasilöst sex?

Swe_Sofia Wennerstrand:

Du kanske inte har lagt märke till att denna kategori faktiskt innefattar, sexualitet, sexuella fantasier, där jag gjort ett vanligt simpelt inlägg, om det är fler som tycker som jag??

kritiserar fortfarande ditt syfte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...Fortfarande är man med på att det ska vara extra kryddat sexliv så lär man ju vara ganska medveten om konsekvenserna, och är man överens dåså?

Nej man är inte fantasilös bara för att man inte vill ge sin partner blåmärken men dem som har kryddat sexliv är medvetna om att dem blåmärken som kan förekomma INTE ÄR AVSIKTLIGA. Och det handlar inte om att man bara är BRUTAL sexet ut, utan man skrattar och är överens och får sina adrenalinkicker tillsammans. Det finns många partners som har det så känner ett par stycken.

..Men snälla du det enda jag var ute efter det var att kunna dela min åsikt och sen undrade om det var fler som höll med mig, gjorde inte denna tråd för att diskutera rätt och fel? Så jag önskar dig ett riktigt trevligt ödmjukt sexliv köp rosor och släng rosenbladen på sängen innan...ett tips bara.


   
SvaraCitera

håller med Swe_Sofia Wennerstrand fullt ut


   
SvaraCitera

Swe_Sofia Wennerstrand:

Så jag önskar dig ett riktigt trevligt ödmjukt sexliv köp rosor och släng rosenbladen på sängen innan...ett tips bara.

haha, skön du är. Har inte sagt ett dugg om vad jag tycker om frågan, har bara argumenterat emot ditt sätt att uttrycka dig. Så dra inte in mig i detta [smile]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera