Aviseringar
Rensa alla

hur man blir1 annan person


Ämnesstartare

det finns exakt noll personer som är som jag

de flesta andra kan man gruppera in för ni har flera som är samma eller åtmisntone vissa delar av er som är samma

detta går inte på mig jag har inte det och jag förstår inte er

jag skriver inte detta för jag vill känna samhörighet elelr något sånt nej kanske låter så men jag behöver inte det det är en sak jag klarar mig utan vill helst va själv och det är jag glad över att jag vet nu men vill bara veta det funkar inte annars måste veta detta

det här är vad jag udnrar mest om jag kunde göra detta så skulle jag förstå exakt allt t ex vad som är fel i min hjärna och vad alla andra gör det skulle hjälpa mig mycket vet ej kan itne leva om jag inte klarar detta allt blir för svårt måste byta person

hur man blir1 annan person

undrar hur man blir 1 annan person detta är vad jag tror

1 först måste man sluta va sig själv inte så svårt gfinns flera olika sätt mitt tips är att börja tänka mindre och mindre (för de som gör det hehe) göra mycket rutinsaker aldrig lära sig något nytt sen helt plötsligt e man ingen person längre bara 1 kropp utan något i tänker inte förstår inget bara gör som den alltid har gjort

2 sen är man ingen person det finns redan många personer (de flesta) som är ingen person de tror att de gör massa saker tänker och sånt men det gör de inte

3 nu kan man välja 1 annan person att bli istället vilken man vill

4 gör likadant byt tillbaks

detta funkar inte eftersom man inte kan göra så

har ni något annat tips

ross.jpg


   
Citera
smisk

bra tips, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste tillägga en sak det gäller att bli en person som redan finns inte en ny VIKTIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enklaste är att ta livet av sin kropp, sen 'reinkarneras' man in och får observera en annan ytterspets av systemet/naturen/livet dvs förmodligen en unik människa.
Alltså, det jag menar är att 'jag' är alla, fast i olika dimensioner. Vi lever i samma tid förvisso, men längre fram eller balk i en annan dimension observerar 'jag' en annan del av systemet. Alltså kan vi vara lugna, eftersom "vi kommer att få uppleva" allt som händer.


   
SvaraCitera

du ska nog inte sitta vid datorn 05.28[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Det enklaste är att ta livet av sin kropp, sen 'reinkarneras' man in och får observera en annan ytterspets av systemet/naturen/livet dvs förmodligen en unik människa.
Alltså, det jag menar är att 'jag' är alla, fast i olika dimensioner. Vi lever i samma tid förvisso, men längre fram eller balk i en annan dimension observerar 'jag' en annan del av systemet. Alltså kan vi vara lugna, eftersom "vi kommer att få uppleva" allt som händer.

[rolleyes] nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[rolleyes] nej?

Ddu bara försöker lura mig för du vill ja ska döö.,,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLT DETTE ÄR SANT JAG VET: FRÅGA INTE HJUR JAG VET. TACK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har vandrat på 2 astralplan.. slå det om ni kan.. ehh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

ja har vandrat på 2 astralplan.. slå det om ni kan.. ehh

coolt hur varför vad hände vann du då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

coolt hur varför vad hände vann du då

hemligt..... ja vann inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[rolleyes] nej?

Nej, jag vet inte, jag är bara störd av mina vanföreställningar.

ennie:

Ddu bara försöker lura mig för du vill ja ska döö.,,

Jag vill inte att du ska dö, jag tycker om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärntransplantation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej, jag vet inte, jag är bara störd av mina vanföreställningar.

Hehe [crazy]

Infraröd:

Jag vill inte att du ska dö, jag tycker om dig.

Vet :>


   
SvaraCitera