Aviseringar
Rensa alla

Hur man säger att man gillar nån.


Ämnesstartare

Tjena, nyligen börjat lära känna en tjej, hon är underbar och jag är kär i henne!

Hennes bästa kompis är även min kompis ifrån min förra klass, vi snackade lite och hon berättade för mig att tjejen jag gillar, gillar mig,

Jag vet dock inte hur jag ska berätta eller typ "bli tillsammans" med henne?
Låter kanske lite fjantigt men jag behöver verkligen hjälp :S


   
Citera

ge henne en kyss på kinden  


   
SvaraCitera

Detta hände nyligen för min ena vän och hon frågade bara killen om han gillade henne. Han sa som det var och efter det är det bara att fråga. Så fråga henne när ni är ensamma och säger hon ja kan du ju fråga om hon vill gå ut och äta någon gång? Ta henne till en fancy resturang och få henne att känna sig speciell! Lycka till! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KomiRosato:
Detta hände nyligen för min ena vän och hon frågade bara killen om han gillade henne. Han sa som det var och efter det är det bara att fråga. Så fråga henne när ni är ensamma och säger hon ja kan du ju fråga om hon vill gå ut och äta någon gång? Ta henne till en fancy resturang och få henne att känna sig speciell! Lycka till! 🙂

Tack! ^^


   
SvaraCitera

vad du än gör säg det inte rakt ut


   
SvaraCitera

säg det inte rakt ut


   
SvaraCitera

gör d inte


   
SvaraCitera

linus333:

Tack! ^^

Nemas problemas! 😀


   
SvaraCitera

vara ärlig och inte köra nåt fittigt spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bara säga, vi är nu ihop och det känns underbart, hon gav mig en kram helt enkelt, jag tog chansen kysste henne på läpparna, hon fortsatte kyssa mig, blev hångel rätt kvickt 🙂


   
SvaraCitera

Våga säg det rakt ut lovar jag har gjort det ett par gånger. Om du inte tycker det blir bra så kan du ju alltid skriva till henne på något annat ställe te.x facebook. Då efter ett tag när ni skrivit äre bara att fråga "gillar du mig?" 
Är nyfiken haru sagt det än?


   
SvaraCitera

Åhh va kul så blev det för mig o min pv. En kyss sedan hångel väldigt fort 😉


   
SvaraCitera

Stort grattis! Glad


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Jag har gjort olika varianter. Den mest plågsamma var att säga det till hans ansikte och få veta att han inte kände likadant, så den metoden rekommenderas endast om du är säker på att det finns en chans att hon gillar dig tillbaka, alltså om du märker det på henne 🙂 men sms är ju ett ganska säkert kort, kan kännas lite barnsligt men what the hell.
Fast, här kommer den som känns bäst - skit i att säga något. Häng med henne, och går det framåt så märker ni ju det, no words needed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för grattisen 😛


   
SvaraCitera