Aviseringar
Rensa alla

Hur man ska bete sig...


Ämnesstartare

Tja!

Nu är det så här, att jag är intresserad av en tjej som jag känner via Internet, vi har snackat i drygt 1 år, och känner varandra väldigt bra vid det här laget. Nu är det så här, att vi inom en ganska snar framtid ska träffas IRL, hon vet inte att jag gillar henne på DET sättet, men jag vet att hon inte är kär i mig, ännu.

Så, till min fråga; jag undrar hur man ska bete sig mot någon man gillar så att den förstår hur man känner, samt att den börjar få likartade känslor. Det är ju annorlunda när det är någon man faktiskt inte träffat i kött och blod tidigare liksom.

Tacksam för svar!


   
Citera

Rita ett hjärta och skriv hennes namn inuti det [zzz]


   
SvaraCitera

va dig själv. va social och snacka på bara, och lyssna när hon pratar sen får du flörta lite med'ne 😉 så att hon hänger med vad du är ute efter haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta henne på röva


   
SvaraCitera

hur kan du vara så säker att du är förälskad i henne när ni inte setts i verkligheten än?.
Detdär är verkligen helt olika saker.
Det spelar ingen roll att man pratat i telefon miljoner gånger och sett varandra i cam. det blir ändå alltid annorlunda när ni ses.
Börja bygga upp en kompisrelation först innan ni fördjupar er i något annat.


   
SvaraCitera

Inget, gör som jag, Gila ngn, men visa inte.. Då blir man heller aldrig tsm och att den ev tjejen blir mobbad för den hon är tsm med.. Så gör ju jag iaf.. Skulle jag haft en tjej så skulle hon bli mobbad!! Så jag tar bilder på nätet på tjejer (BDB typ) (känner och vet vilka dom är i verklighet) Och låstsas att jag är tsm med dom i smy som en liten 5-åring!! Men för att inte göra tjejen ledsen satsar jag inte på henne i verkligheten.. Dom skulle bara en¨å bli mobbad!!!

jag har försökt att snacka med tjejer på internet, men såfort jag kommit en bit så komemr det upp "du är blockad" fasst att jag inte pratar om sex elr något annat sånt, Jag pratar normalt!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera