Aviseringar
Rensa alla

Hur många är homosexuella?


Ämnesstartare

Cacaoxo:

Man räknar med att mellan 6-10% av befolkningen är homosexuella. Världens befolkning är uppskattad till ca 6,6 miljarder människor.Så enligt det så finns det mellan 396- 660 miljoner homosexuella män i världen.

Nu glömmde du räkna med kvinnorna men ja, då har jag ju några hundra miljoner att välja på iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Nu glömmde du räkna med kvinnorna men ja, då har jag ju några hundra miljoner att välja på iaf

Zwift:

Någon som vet hur många procent av de unga killarna i sverige som är homo eller bi?

Du syftade på killarna [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Man räknar med att mellan 6-10% av befolkningen är homosexuella. Världens befolkning är uppskattad till ca 6,6 miljarder människor.Så enligt det så finns det mellan 396- 660 miljoner homosexuella män i världen.

Nej, homosexuella, inte homosexuella män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Nej, homosexuella, inte homosexuella män.

oj [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Någon som vet hur många procent av de unga killarna i sverige som är homo eller bi?

Man brukar säga att ca 5-10% av befolkningen är homo eller bisexuell.

På en normalstor gymnasieskola med ca 1000 elever betyder det alltså upp till 100 st killar och tjejer som är homo eller bisexuella. Tjejer är något överrepresenterade, ca 45/55.

Det betyder att de på en skola med 1000 elever borde det statistiskt sett finnas ca 45 bög/bi killar. Jag har varit öppen bög under hela min gymnasietid och kan konstatera att statistiken verkar rimlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

bi

enligt någon kinesisk teori, och säkerligen många fler, så är Alla bisexuella.


   
SvaraCitera

Zwift:

bi

Föredrar att bara kalla mig "sexuell". [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

enligt någon kinesisk teori, och säkerligen många fler, så är Alla bisexuella.

Inte jag så den teorin var dålig. [n]

Venfort:

Föredrar att bara kalla mig "sexuell".

Okej är du osäker på vad du blir kåt av eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Inte jag så den teorin var dålig.

Tror inte heller på den men jag tror an är mer eller mindre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Inte jag så den teorin var dålig. [n]

näää

detberorpå:

enligt någon kinesisk teori, och säkerligen många fler, så är Alla bisexuella.

Ja, men så är det ju. Vår enda naturliga funktion är vår sexualitet. Vart den riktas mot är inte genetiskt betingad, däremot så kan vi få olika preferenser liksom vi tycker att olika mat är god och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

näää

Du påstår alltså att jag är bisexuell? [confused]

Anarkandi:

Vart den riktas mot är inte genetiskt betingad

Det är biologiskt betingat. Man kan avgöra vilken sexuell läggning en person har enbart genom att scanna hjärnan.


   
SvaraCitera

Zwift:

Okej är du osäker på vad du blir kåt av eller?

Jag är snarare omnisexuell. Jag tänder på tjejer, killar och transor. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag är snarare omnisexuell. Jag tänder på tjejer, killar och transor.

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Du påstår alltså att jag är bisexuell? [confused]

Nä, jag påstår att du är sexuell och att din sexualitet i grunden skulle kunna riktas åt vad som helst. Du skulle nog kunna njuta av att bli avrunkad eller avsugen oavsett om det var en tjej eller en kille.

Zwift:

Det är biologiskt betingat. Man kan avgöra vilken sexuell läggning en person har enbart genom att scanna hjärnan.

Nu kan du inte scanna hjärnan så då kan du ju inte bevisa det där. Hur skulle det rent biologiskt vara möjligt för din hjärna att bestämma att du a. kommer dras till män b. kommer dras till kvinnor c. kommer dras till båda d. kommer dras till a, b, eller c, telefonstolpar, träd, kattungar, o.s.v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nu kan du inte scanna hjärnan så då kan du ju inte bevisa det där.

Personligen vet jag inte exakt hur man gör nej, men det är ju gjort av forskare.

Anarkandi:

Nä, jag påstår att du är sexuell och att din sexualitet i grunden skulle kunna riktas åt vad som helst. Du skulle nog kunna njuta av att bli avrunkad eller avsugen oavsett om det var en tjej eller en kille.

Struntprat.


   
SvaraCitera