Aviseringar
Rensa alla

hur många aktiva medlemmar har forumet?


Ämnesstartare

nu är jag visserligen nyregistrerad, men har fått känslan av att det endast är ca 100 personer som aktivt skriver inlägg och bidrar till forumet. 

 är forumet verkligen så dött eller är det bara en tillfällighet?

egentligen spelar detta ingen roll då jag anser de flesta medlemmarna vara riktigt sköna, och därför kommer stanna kvar i vilket fall som helst. Glad

men vad säger ni, stämmer min uppfattning? 


   
Citera
Ämnesstartare

vad är du van vid? flashback? loading? aktiviteten här är förhållandevis hög i jämförelse med de andra forum jag hängt på de senaste elva åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är kanske få men bättre än tusentals random. Här arbetar vi mer som en hatisk familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
vad är du van vid? flashback? loading? aktiviteten här är förhållandevis hög i jämförelse med de andra fora jag hängt på de senaste elva åren.

flashback är kanske inte något att jämföra med , men ungefär hur många aktiva medlemmar  skulle du gissa på att forumet har? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Vi är kanske få men bättre än tusentals random. Här arbetar vi mer som en hatisk familj.

lite den känslan jag fått. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: men ungefär hur många aktiva medlemmar skulle du gissa på att forumet har?

ingen aning, men fler behövs knappast* (bara om André får välja). vi har en bra basgemenskap.

* du är förstås välkommen ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3                                    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nog ett 30-40 tal väldigt aktiva. Sedan kanske 100-200 som är inne lite då och då som ej är randoms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: är forumet verkligen så dött eller är det bara en tillfällighet?

Verkligen inte dött. Bara en aning inavlat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

ingen aning, men fler behövs knappast* (bara om André får välja). vi har en bra basgemenskap.

* du är förstås välkommen ändå

man tackar.  Glad
ska göra mitt bästa för att hålla nivån på forumet uppe. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:  hatisk familj.

Jag gillar hur detta beskrivs som positivt mvh ej sarkastisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Är nog ett 30-40 tal väldigt aktiva. Sedan kanske 100-200 som är inne lite då och då som ej är randoms

ja ja, om man skulle vilja glänsa inför lite större publik någon gång, är det väl bara att bege sig till flashback eller liknande. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

Verkligen inte dött. Bara en aning inavlat.

haha Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

ja ja, om man skulle vilja glänsa inför lite större publik någon gång, är det väl bara att bege sig till flashback eller liknande. Mycket glad

Jag vet inte varför ska behöva glänsa. På ungdomar.se känner folk varandra och går på umträffar. Tror inte det är så vanligt på flashback.


   
SvaraCitera