Aviseringar
Rensa alla

Hur många av er använder ansiktsprodukter?


Ämnesstartare

elverpigen:

köpt ricinoljan på apoteket, kostar ca 70 kr, räcker länge
köpt vanlig rapsolja i mataffär, typ 15 kr/liter

kokosoljan är lite knivigare men ica maxi brukar ha. kostar ca 40 kr. Är jätteolika men jag närjag började använde oljan som sminkborttagning, på en bomullstuss och torkade bort sminket, sen sköljde med vatten, sen torkade på handduk. Ricinoljan är väldigt uttorkande så den kan man reagera negativt på. min hy blev bättre ganska direkt.

en period använde jag garniers scrub, en tub med blå kork och vit och röd och blå tub, och sen kokosolja efter. för mig gick det på ca 2 v, men jag har ju hormoncykler att ta hänsyn till som inte män har i samma usträckning. blev det härvimsigt? känns vimsigt.

Tack så mycket för svaret! Ska absolut ge det en chans [smile]


   
SvaraCitera

Använder inte ett skit och är len och fin som en liten baby i hyn.


   
SvaraCitera

använder olika saker jämt [crazy] men gör det inte så mycket för att underhålla hyn utan för att få bort smink


   
SvaraCitera

Kör osminkat så jag slipper fler hudproblem än jag redan har [crazy] har inga vidare hudproblem nuförtiden förutom att jag skinpickar konstant..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för alla svar! Uppskattas [y]


   
SvaraCitera

Jag gör, det känns stabilt


   
SvaraCitera

Det finns väl ingen kille i världen som inte bryr sig om sitt utseende. Jag gör det ytterst lite jämfört med många andra. För den sakens skull betyder det inte att jag läser om det senaste nytt i café magazine och andra skönhetsblaskor. Men att bara ha en dubbeldusch ståendes framme i badrummet tilltalar mig inte ett dugg.

Det här är vad jag använder mig av.
After shave - Biotherm homme
Parfym - Armani parfym code
Shampoo - Head and shoulders
​Rakhyvel - Gillette


   
SvaraCitera

Har vanlighud


   
SvaraCitera

Som Barbie


   
SvaraCitera

använder nån acnelösning från apoteket, vet ej om den hjälper


   
SvaraCitera

den läskiga vampyren:

Som Barbie

Vad cool du är [cool][cool][cool][cool][wink]


   
SvaraCitera

mrman:

Vad cool du är

Tack
Du med [smile]


   
SvaraCitera

BULLDOG ! Har provat många olika produkter, men bulldog best so far . Vet inte nu om jag ska fortsätta hitta ännu bättre eller bara fortsätta med bulldog, rekommenderar . (:


   
SvaraCitera