Aviseringar
Rensa alla

hur många gånger samma kväll har ni haft sex?


Ämnesstartare

Vanhallo:

Får man fråga varför? Var det någon tävling av något slag?

tävling nej , det var första gången vi hade sex , och vi bara körde på till vi somnade. Det trodde jag ingen kille orkade, men jag blev inponerad. för jag blir så pigg av sex , killar brukar ju bli trötta men inte han [bigsmile] men vi har aldrig gjort om det nu blir det bara tre gånger.


   
SvaraCitera

typ 3-4 ggr


   
SvaraCitera

Har aldrig räknat, men säkert mer än 3 ggr iaf. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sprightly:

tävling nej , det var första gången vi hade sex , och vi bara körde på till vi somnade. Det trodde jag ingen kille orkade, men jag blev inponerad. för jag blir så pigg av sex , killar brukar ju bli trötta men inte han [bigsmile] men vi har aldrig gjort om det nu blir det bara tre gånger.

Okidoki. Jag förstår vad du menar. Första gången för mig och min flicka höll vi på allt som allt i fyra timmar (gjorde en paus mitt i och tog ett glas mjölk och en macka). Rent tekniskt räknar jag det som 2 gånger (osäker på hur många gånger vi båda kom dock) på en kväll eftersom vi enbart gjorde ett uppehåll men det varade som sagt i ca 4 timmar.

Av någon anledning så tar det väldigt lång tid för mig att bli slak igen när jag väl blivit hård vilket innebär att jag i stort sett kan hålla på en hel kväll oavsett hur många gånger jag kommer. Det kanske är lika dant för din kille? Annars förstår jag inte hur han kan orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanhallo:

Av någon anledning så tar det väldigt lång tid för mig att bli slak igen när jag väl blivit hård vilket innebär att jag i stort sett kan hålla på en hel kväll oavsett hur många gånger jag kommer. Det kanske är lika dant för din kille? Annars förstår jag inte hur han kan orka.

jo kanske , jag vet inte men orkar gör han i allafall vilket är kul.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5 ggr på ett dygn typ 😛


   
SvaraCitera

5 gånger tror jag


   
SvaraCitera

Här får det man bekräftat att kvinnor är horor[y]


   
SvaraCitera

SebastianE:

Här får det man bekräftat att kvinnor är horor

Horor tar betalt för sex. Jag gjorde det gratis med pojkvännen (:


   
SvaraCitera

ssannaek:

Horor tar betalt för sex. Jag gjorde det gratis med pojkvännen (:

Brukar låta så!


   
SvaraCitera

SebastianE:

Brukar låta så!

Ajaj, tror du mig inte? [sad]


   
SvaraCitera

HAHAHHA


   
SvaraCitera

ssannaek:

Ajaj, tror du mig inte?

Nej faktiskt inte


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera