Aviseringar
Rensa alla

hur många hackers?


Ämnesstartare

hur många av er som hänger här på ungdomar.se är riktiga hackers egentligen? då menar jag Black Hats och EJ White Hats! 😛


   
Citera

Tre


   
SvaraCitera

jag.


   
SvaraCitera
Åtta

En, och han är mycket uttråkad.


   
SvaraCitera

färre än på flashback


   
SvaraCitera

Inte många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns tydligen inte så många här [crazy] och det finns även inte så jätte många på flashback heller, jag skulle tippa på att det är mer white hats där xD det är min åsikt! och själv är jag blackhat! så då blir vi fyra xD


   
SvaraCitera
Åtta

cartman14:

och själv är jag blackhat!

Tycker snarare att det låter som att du är en typisk script-kiddie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men självklart är jag script kiddie -.- men nej! jag kan faktiskt ett och annat och jag programmerar även själv fast inte lika ofta längre!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och så fort man skriver något inom hacking så blir man kallad skiddie, så fort man inte gör som alla andra black hats! -.-


   
SvaraCitera

cartman14:

och så fort man skriver något inom hacking så blir man kallad skiddie, så fort man inte gör som alla andra black hats! -.-

Grejen är att endast en skiddie skulle skapa en tråd på ett ungdomsforum för att skryta om de kunskaper denne inte besitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Grejen är att endast en skiddie skulle skapa en tråd på ett ungdomsforum för att skryta om de kunskaper denne inte besitter.

word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men jag skapade den för att se utifall de finns nån här inne, svårare än så är de inte! är jag skiddie för de, så okej! men ni känner mej inte så då behöver ni inte uttala er om de!!!!


   
SvaraCitera

cartman14:

för att se utifall de finns nån här inne

Ja skiddies finns det antagligen en del utav, hackers, knappt några.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ja skiddies finns det antagligen en del utav, hackers, knappt några.

ja men nu va de ju så att jag var inte ute efter se hur många skiddies som finns här, utan blackhats! och skiddies finns det i stort sett överallt nuförtiden, vilket suger när dom snor ens arbete man har jobbat hårt med!


   
SvaraCitera